بانکداری و پرداخت الکترونیک

تلفن همراه

گوشی

July 6, 2022
18:51 چهارشنبه، 15ام تیرماه 1401
کد خبر: 137333

وان‌پلاس می‌خواهد نورد را به برندی مستقل تبدیل کند

براساس گزارشی جدید، وان‌پلاس قصد دارد با اتخاذ رویکردی مشابه پوکو، نورد را به برندی مستقل تبدیل کند و اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالاً شاهد گسترش فعالیت‌های این برند به حوزه‌هایی مثل ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم و… خواهیم بود.
به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس قصد دارد با تبدیل کردن نورد به برندی مستقل، پرچم‌داران مقرون‌به‌صرفه‌ای را با رابط کاربری جدید مبتنی‌بر سیستم‌عامل OxygenOS به‌ بازار عرضه کند. تبدیل‌شدن نورد به یک برند مستقل چه معنایی دارد؟ به‌گفته‌ی The Mobile Indian، وان‌پلاس می‌تواند با این اقدام فعالیت‌های برند نورد را در بازارهای فیزیکی افزایش و سبد محصولات آن را به تلویزیون، دستبندهای تناسب‌اندام، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بلوتوثی گردنی، پاوربانک و… گسترش دهد.
 
به‌گزارش AndroidAuthority، اگر نورد به برندی مستقل تبدیل شود، گوشی‌هایش در رده‌های قیمتی متنوع‌تری به‌ بازار عرضه خواهند شد. به‌عنوان مثال، یکی از گوشی‌های مقروبه‌صرفه‌ این سری احتمالاً با قیمت ۴۴۱ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، گفته می‌شود نورد در حال‌ ساخت گوشی‌هایی در محدوده‌ی قیمتی ۱۹۰ دلار است. همچنین، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند آینده این برند با رابط کاربری جدید مبتنی‌بر OxygenOS به‌ بازار عرضه شوند.
 
استراتژی‌های اشاره‌شده بسیار آشنا به‌نظر می‌رسد؛ زیرا شیائومی نیز اخیراً پوکو را به برندی مستقل تبدیل کرده است. محصولات پوکو همچنان از طراحی‌های گوشی‌های شیائومی بهره می‌برند؛ اما از رابط کاربری اختصاصی موسوم به Poco Launcher استفاده می‌کنند. این رابط کاربری نیز برپایه‌ی MIUI شیائومی توسعه داده شده است. برند وابسته به شیائومی به‌تازگی دامنه‌ی محصولات خود را به ساعت‌های هوشمند و هدفون نیز گسترش داده است.
 
درحال‌حاضر، وان‌پلاس رسماً این خبر را تأیید نکرده است؛ اما با‌‌توجه‌‌به اینکه این شرکت درحال‌حاضر خود زیرمجموعه‌ی BBK Electronics محسوب می‌شود، تبدیل‌کردن نورد به برند فرعی مستقل در نوع خود جالب خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.