تلفن همراه

گوشی

July 11, 2022
15:26 دوشنبه، 20ام تیرماه 1401
کد خبر: 137428

طراحی حاشیه‌های سری شیائومی 13 احتمالاً مانند گلکسی S22 خواهد بود

بااینکه بیشتر مشخصات گوشی‌های شیائومی 13 هنوز مشخص نیست، افشای اطلاعات جدید اکنون به برخی جزئیات طراحی و تاریخ رونمایی احتمالی اشاره دارد.
 
پس از اینکه سری Xiaomi 12S هفته گذشته‌ی گذشته در چین عرضه شد، ظاهراً نام گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت سری ۱۳ شیائومی باشند و اطلاعات مربوط به آن‌ها اکنون بسیار زودتر از رونمایی آغاز شده است.
 
به‌گزارش notebookcheck، سری ۱۳ شیائومی به تراشه‌ی پرچم‌دار نسل بعدی کوالکام، یعنی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد. کوالکام اخیراً کنفرانس فناوری اسنپدراگون آینده خود را برای اواسط نوامبر برنامه‌ریزی کرده که پیش‌بینی می‌شود در این رویداد از Snapdragon 8 Gen 2 پرده‌برداری شود.
 
شیائومی ارتباط خوبی با کوالکام دارد و در مجموع یکی از اولین تولید‌کننده‌هایی محسوب می‌شود که از تراشه‌ی جدید پرچمداران کوالکام استفاده کرده است. این روند شاید با معرفی سری Xiaomi 13 و Snapdragon 8 Gen 2 ادامه پیدا کرد و جای تعجب هم نیست که ببینیم گوشی‌های پرچم‌دار کمی پس از معرفی Snapdragon 8 Gen 2 در چین عرضه شوند.
 
این موارد، اطلاعات مربوط به ماه مه را تأیید می‌کند که گفته شده بود سری Xiaomi 13 زودتر از حد معمول رونمایی می‌شود. نسل‌های قبلی اواخر دسامبر معرفی شدند. با این تفاسیر، رویداد معرفی در اوایل ماه دسامبر برای سری Xiaomi 13 دور از انتظار نخواهد بود.
 
به‌گفته‌ی افشاگر خو‌ش‌نام Ice Universe، سری ۱۳ شیائومی حاشیه‌هایی با اندازه‌ی یکسان در تمام جهات به سبک سری گلکسی S22 سامسونگ خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌ها به صفحه‌نمایش AMOLED، وضوح +QHD با نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز ، مانند سری‌های Mi 11 و Xiaomi 12 و Xiaomi 12S مجهز شوند. به گفته‌ی شرکت، شیائومی ۱۳ با نام رمز «Nuwa» و شیائومی ۱۳ پرو با نام «Fuxi» شناخته می‌شود.
 
افزون‌براین، طبق شایعات، شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو دارای دوربین لایکا، صدای استریو و مقاومت دربرابر آب خواهند بود. بعد از شیائومی ۱۳، سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ و چندین گوشی هوشمند رده‌بالای دیگر از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.