لبه تکنولوژی

July 11, 2022
19:36 دوشنبه، 20ام تیرماه 1401
کد خبر: 137442

اخراج ۱۵۰ کارمند شرکت سازنده خودروهای خودران

شرکت آرگو ای آی سازنده خودروهای خودران که با حمایت مالی فورد و فولکس واگن تأسیس شده ۱۵۰ کارمند خود را اخراج کرد.
به گزارش ورج، این رویداد نشانگر کند شدن روند رشد و موفقیت این شرکت بعد از یک دوره پیشرفت سریع است. به نظر می‌رسد آرگو ای آی در دوره رشد در محاسبات خود در زمینه تعداد کارمند مورد نیاز دچار اشتباه محاسباتی شده بود.
 
این شرکت در بیانیه‌ای ایمیلی در این مورد اعلام کرد: «در جریان رشد و پیشرفت باورنکردنی برای پیشبرد مأموریت خود به منظور استقرار وسایل نقلیه بدون راننده، در حال تنظیم محتاطانه برنامه تجاری خود هستیم تا به بهترین شکل مسیر موفقیت را طی کنیم.»
 
اخراج‌ها حدود ۶ درصد از تیم ۲۰۰۰ نفره این شرکت مستقر در پیتسبورگ را تشکیل می‌دهد. شرکت مذکور در سال ۲۰۱۶ توسط برایان سالسکی، رئیس سابق بخش توسعه سخت‌افزار وسایل نقلیه خودران گوگل و پیتر راندر، مدیر سابق مهندسی شعبه خودران اوبر تأسیس شد. فورد در سال ۲۰۱۷ یک میلیارد دلار به این شرکت تزریق کرد و فولکس واگن با سرمایه گذاری ۲.۶ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ به آن کمک کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.