اپراتورها

تلفن همراه

July 13, 2022
16:21 چهارشنبه، 22ام تیرماه 1401
کد خبر: 137491

آغاز به کار دوره تابستانه کارآموزی همراه اول

در مراسم افتتاحیه کارآموزی همراه اول در دوره جدید از نفرات برگزیده دوره قبل تجلیل شد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آئین افتتاحیه دوره تابستانه کارآموزی همراه اول صبح امروز دوشنبه 20 تیر 1401، با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی اپراتور اول، علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه و همچنین منتخبان فرآیند جذب در دوره جدید کارآموزی همراه اول در ساختمان ستاره ونک برگزار شد.
بهروزی، قائم مقام همراه اول در این رویداد ضمن خیرمقدم به برگزیدگان با تاکید بر جایگاه همراه اول در اکوسیستم دیجیتال کشور و وظایف مهمی که در توسعه سرویس های دیجیتال بر عهده دارد، به تشریح نقش اپراتور اول تلفن همراه و اتفاقات بزرگی که در ساختار آن و شرکت های تابعه در حال انجام است، پرداخت.
 
وی در ادامه به ارائه آمار و ارقام در حوزه درآمد عملیاتی، میزان سرمایه گذاری های شرکت، سود ناخالص، تعداد مشترکان و موارد آماری دیگر پرداخت و با تاکید بر رویکرد مدیریت همراه اول از دو سال گذشته، اظهار کرد: در این رویکرد تمرکز بر توسعه سرویس های دیجیتال و اتکا بر توان داخلی و بومی سازی، مجموعه همراه اول را راهبری می کند.
 
قائم مقام مدیرعامل همراه اول همچنین به اهمیت مقوله نیروی انسانی و همچنین فرآیند توانمندسازی کارآموزان و در نهایت جذب نیروی نخبه و مستعد دانشگاهی نیز پرداخت.
 
در ادامه بلوک آذری، معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز با مرور ساختار سازمانی، مأموریت، چشم انداز و ارزش های سازمانی اپراتور اول تلفن همراه کشور به بیان پروژه های جدید این سازمان پرداخت.
 
وی اشاره ای به پروژه های موتور جستجوگر ذره بین، روبیکا و شاد نیز داشت و به اهمیت این پروژه ها و ارزش آفرینی که برای کشور داشته اند، پرداخت و در پایان نیز بزرگترین شرکت های گروه همراه اول نظیر نقش اول کیفیت (ناک)، همراه کسب و کار هوشمند (ایبیکام) و حرکت اول را معرفی کرد.
 
سیدمحمد میرکاظمیان، مدیر واحد کارآموزی آکادمی همراه نیز در این مراسم طی سخنانی آمارهایی از دوره های گذشته، این دوره و تشریح فرآیندهای اجرایی کارآموزی ارائه کرد.
 
وی گفت: در سه دوره گذشته کارآموزی، جمعا 170 موقعیت کارآموزی در خانواده همراه اول به تربیت و مهارت افزایی کارآموزان مبادرت ورزیدند. در دوره فعلی آکادمی همراه نیز 60 کارآموز به صورت نهایی وارد فرآیند عملیاتی شده اند.
 
میرکاظمیان خاطرنشان کرد: این افراد از میان حدود 7,000 درخواست شغلی پس از آزمون اینترنتی، بررسی رزومه و مصاحبه تخصصی برگزیده شده اند و فرآیند کارآموزی برگزیدگان از امروز به صورت رسمی به مدت چهارماه آغاز می شود.
 
وی یادآور شد: براساس آمار، در دوره های گذشته حدود 50 درصد افراد به طور متوسط پس از پایان دوره کارآموزی جذب خانواده همراه اول شده اند. فرآیند یکپارچه کارآموزی سازمانی آکادمی همراه نیز که در قالب سه فاز اجرا می شود، شامل چهار مرحله شناسایی، ارزیابی، آموزش و اجتماعی پذیری است که فاز نخست به «آموزش»، فاز دوم به «نظارت حین انجام وظیفه» و فاز سوم نیز به «تفویض و بهره برداری» می پردازد.
 
گفتنی است، در پایان این رویداد از مربیان تخصصی، تسهیلگران و کارآموزان برگزیده دوره سوم کارآموزی آکادمی همراه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.