فناوری اطلاعات

July 13, 2022
17:52 چهارشنبه، 22ام تیرماه 1401
کد خبر: 137498

مایکروسافت از مجموعه لباس جدیدی رونمایی کرد؛ تی‌شرت 60 دلاری با والپیپر ویندوز XP

مایکروسافت از مجموعه لباس جدیدی تحت عنوان «Hardwear» رونمایی کرد که شامل یک تی‌شرت 60 دلاری با طرح تصویر پس‌زمینه معروف ویندوز XP می‌شود.
مجموعه لباس مایکروسافت که با همکاری «گوین متیو» (Gavin Mathieu)، بنیانگذار شرکت Supervsn ساخته و طراحی شده است، شامل 9 تکه لباس از جمله تی‌شرت، کلاه، ژاکت و شلوار می‌شود. غول نرم‌افزاری دنیا با معرفی این مجموعه جدید از محصولات پوشیدنی، به وضوح تلاش داشته تا برای طرفداران خود محصولات شیک و بروز خلق کند.
«آماندا اونیل»، مدیر بخش ارتباطات میان فرهنگی و اجتماعی مایکروسافت در پست وبلاگ این شرکت توضیح می‌دهد:
 
«این کالکشن، منعکس‌کننده سبک Normcore است؛ سبکی مبتنی بر زیبایی‌شناسی که روی افراد تمرکز می‌کند و نه لباس‌هایی که می‌پوشند. هر یک از محصولات موجود در این مجموعه به صورت هدفمند ساخته شده و معنایی پشت آن‌ها نهفته است.»
 
لباس‌های مایکروسافت
مجموعه لباس مایکروسافت همچنین شامل یک تی‌شرت MS Paint می‌شود که روی آن از پالت رنگی اصلی این برنامه استفاده شده است. از دیگر محصولات قابل توجه این کالکشن می‌توان به کلاه Hardwear هم اشاره کرد که در آن از رنگ‌های لوگوی دهه 1990 مایکروسافت استفاده شده است.
 
البته این اولین باری نیست که مایکروسافت‌ از لباس رونمایی می‌کند! این شرکت از سال‌ها قبل لباس‌هایی با توجه به برند ایکس‌باکس نیز تولید کرده و آن‌ها را به فروش می‌رساند. همچنین طیف وسیعی از لباس‌های دیگر نیز در فروشگاه مایکروسافت‌ فروخته می‌شود. ردموندی‌ها همچنین در سال 2020 شروع به فروش ژاکت‌هایی کردند که برای ساخت و طراحی آن‌ها از محصولاتی مانند ویندوز 95 و XP، مایکروسافت‌ پینت و بازی Minesweeper الهام گرفته شده بود.
 
متیو که در ساخت این مجموعه با مایکروسافت‎‌ همکاری کرده، بنیانگذار و مدیر خلاق استودیو مستقر در لس آنجلس Supervsn است که بر ساخت و ایجاد «محصولات، محتوا و تجربیاتی که خلاقیت را برمی‌انگیزند» تمرکز دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.