رگولاتوری

July 16, 2022
17:16 شنبه، 25ام تیرماه 1401
کد خبر: 137548

نشست و هم اندیشی سراسری مدیران شرکت ارتباطات در مشهد مقدس برگزار شد

نشست و هم اندیشی سراسری مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت با محوریت اجرای سند تحول استان هادر 22 و 23 تیرماه سال جاری به مدت دو روز در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این هم اندیشی سراسری مدیران شرکت که با حضور دکتر لاجوردی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مهندس مجید خباز، مهندس جعفرپور اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل، مدیران کل ستادی و مدیران ارتباطات زیرساخت استان ها حضور داشتند، قابلیت ها، چالش ها و مسایل و مشکلات ادارات زیرساخت استان ها شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت .
بر اساس این گزارش، بعداز ظهر این هم اندیشی سراسری مدیران به جلسه پرسش و پاسخ همراه با ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت رفع مشکلات اختصاص یافت.
عدم تفویض اختیارات به مدیران، ابهام درشرح وظایف در ساختار، تمرکز مجریان ومدیران پروژه ها در ستاد، معضلات حقوقی، تمرکز درسطوح اجرایی وعملیاتی، به جای سیاستگذاری و نظارت و عدم تناسب مسئولیت ها با اختیارات ازعمده مشکلاتی بود که از سوی 10 نفر از مدیران ارتباطات زیرساخت استان به نمایندگی از بقیه استانها مطرح شد.
 
در ادامه این نشست، لاجوردی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خبازو مهندس جعفرپوراعضای هیات مدیره، صمدی مدیرکل دفتر حقوقی و آقازاده سرپرست دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد، به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.
 
در پایان نشست خباز عضو هیات مدیره شرکت ضمن جمع بندی مباحث و مطالب مطرح شده، دوازده اقدام اساسی را از جمله: واگذاری کامل برنامه‌ها و پروژه‌ها در حدود تفویض اختیارات مدیرعامل به استان‌ها و تعیین ارتباطات زیرساخت استان‌ها به عنوان مجری طرح‌ها و مدیر پروژه‌ها، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعات یکپارچه با رویکرد نگهداری و نظارت هوشمند و داده محور، انتقال کامل مسئولیت نظارت عالیه نگهداری شبکه، تاسیسات، ساختمان و راه‌ها به استان‌ها و بازتعریف و اصلاح شرح وظایف و ساختار ارتباطات زیرساخت استان مبتنی بر توسعه اختیارات و مسئولیت‌ها و تغییرات فرآیندها، برای تحول در ادارات زیرساخت استان ها مورد تأکید قرارداد.
 
واگذاری راهبری، سازمان‌دهی، نظارت، کنترل و مدیریت کلیه کارکنان استان برابر ساختار سازمانی به مدیریت استان، مدیریت واحد در کنترل و نظارت بر پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های استان‌ها توسط امور هماهنگی استان‌ها، بازنگری در نظام ارزیابی عملکرد کارکنان و جبران خدمات مبتنی بر عملکرد استان، مشارکت در اجرا و واگذاری نظارت بخش استانی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت به مدیریت‌های استان‌ها، عضویت مدیران و نمایندگان مدیریت ارتباطات زیرساخت استان‌ها در کمیته‌های فنی و تخصصی و کمیسیون‌های سطح شرکت، برنامه‌محوری و تسریع در تعیین تکلیف املاک و دعاوی حقوقی و وصول مطالبات شرکت و تفویض احتیارات قانونی و حقوقی به استان، تعیین برش استانی برنامه‌های فرهنگی و اختصاص بودجه مشخص برای هر استان با عضویت نمایندگان استان‌ها در شورای فرهنگی زیرساخت و تخصیص بودجه مستقل و ارائه مستمر خدمات رفاهی و ورزشی به کلیه کارکنان استانی متناسب با الگو برخورداری همکاران مرکز از دیگر اقدامات محوری برای تحول زیرساخت استان ها می باشد.
 
یادآور می شود به منظور افزایش نقش آفرینی و مشارکت استان ها دراجرای پروژه های شرکت و هم چنین برای ایجاد هم افزایی، تعامل، همدلی و تقویت روحیه کاری و ایجاد فضای مناسب برای هم اندیشی و تبادل تجارب و دانش در ارتباطات زیرساخت استان ها مسایل و مشکلات آنان درقالب کمیته ای تحت عنوان " تحول استانها" به راهبری مهندس خباز عضو هیت مدیره مدیریت می شود و دبیرخانه این کمیته نیز تا مرحله پایانی اجرای سند به عنوان ناظر، فعالیت ها را نظارت و کنترل می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.