آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

July 17, 2022
18:34 یکشنبه، 26ام تیرماه 1401
کد خبر: 137582

مخابرات با هدف توسعه بازار ارتباطات کشور با شرکت های دانش بنیان همکاری می کند

شرکت مخابرات ایران برای تحقق شعار سال به عنوان راهبرد اساسی و کلیدی حل مشکلات اقتصادی کشور، آماده مشارکت درعملیاتی‌کردن ایده‌های برتر با اولویت خدمت‌رسانی به مشتریان خود است واز شرکت های دانش بنیان برای افزایش سهم بازار ارتباطات حمایت کرده وبه صورت واقعی و در میدان وارد عمل می شود
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرا ت ایران، زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان، ضمن بیان این مطلب افزود: این شرکت به منظور نقش‌آفرینی فعالانه‌تر در زیست‌بوم نوآوری، با استفاده از ظرفیت‌های موجود و به دور از هرگونه کار تبلیغاتی و شعاری با همکاری صندوق نوآوری و توسعه اقدام به فراخوان همکاری فناورانه در صنعت مخابرات ایران کرد. 
 
وی با تاکید برحمایت شرکت مخابرات ایران از شرکتهای دانش‌بنیان و تأثیر آن بر افزایش سهم بازار ارتباطات اظهار داشت: این همکاری موجب تحقق تلاش برای توسعه بهره‌مندی از توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان است وبه توسعه فناوری‌های آینده کمک می کند . بر این اساس ،شرکت مخابرات ایران با همکاری صندوق نوآوری و توسعه اقدام به فراخوان همکاری فناورانه با فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در صنعت ارتباطات و مخابرات کرده است.
 
معاون تجاری و امور مشتریان با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار ICT کشورپتانسیل توسعه و اشتغالزایی بیشتر را دارا است گفت: در این راستا همکاری شرکت مخابرات ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور که ارائه دهنده متنوع ترین خدمات ارتباطی و زیرساختی است با اپراتورها و شرکت های دانش بنیان می تواند علاوه بر افزایش سهم بازار ارتباطات، موجب تأمین منافع دوسویه برای این شرکتها شود.
 
زارعیان درتشریح بیشتراین فراخوان همکاری افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در هر یک از حوزه‌های VOD/AOD،IPTV/LIVE، AR/VR، SD-WAN، UGC/Content، Data Center/Co-Location ، Smart CCTV، Value Added Service (VAS) ، FinTech، طراحی و تولید سامانه‌های تجاری(هوش تجاری، پیش‌بینی بازار و …) ، تجهیزات و قطعات مخابراتی، سکوهای ارائه سرویس همگرا در بستر تلفن ثابت و سیارو ارائه مدل‌های ارتقای درآمد(حوزه تلفن ثابت، دیتا و …) می توانند با مخابرات همکاری کنند .
 
وی همچنین خدمات تعاملی (محتوا) ، خدمات اینترنت اشیاء (IoT)، سرویس های ابری ، سکوهای دیجیتال ارائه سرویس در بستر تلفن ثابت و باند پهن ، تولید و یکپارچه سازی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM)، صورت حساب گیری و (…، دارای «طرح‌های قابل اجرا»، «دانش فنی» یا «محصول» را از موارد دیگر در حوزه همکاری نام برد و افزود: شرکت ها می‌توانند تا ۱۴ مرداد با تکمیل فرم به آدرس https://forms.inif.ir/web/guest/TCI درخواست خود برای همکاری را ارسال کنند.
 
زارعیان در ادامه افزود : پس از ارزیابی و تأیید، متقاضیان تأییدشده می‌توانند از خدمات مشورتی، تسهیل‌گری و مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین مشارکت با شرکت مخابرات ایران در تجاری‌سازی ایده‌ها، خدمات یا محصولات در چارچوب زیرساخت‌ها و امکانات موجود شرکت مخابرات ایران بهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.