بازی

فناوری اطلاعات

July 19, 2022
17:46 سه شنبه، 28ام تیرماه 1401
کد خبر: 137653

بازی جدید Aliens در سبک ترسناک اکشن تک‌نفره معرفی شد

مجموعه بیگانه (Alien) یکی از مشهورترین موارد در سبک ترسناک است. در این چند سال اخیر این مجموعه از ریشه‌های خود فاصله زیادی گرفت. بازی بیگانه: تیم آتش (Fire Team) نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. از طرفی عنوانی که به زودی عرضه خواهد شد به نام دارک دیسنت (Dark Descent) با بازی بیگانه: انزوا (Isolation) تفاوت زیادی دارد.
بازی انزوا یکی از بهترین عناوین ترسناک ساخته شده در تاریخ بازی‌های ویدئویی است و به همین دلیل انتظارات از مجموعه بیگانه بالا است. حال عنوان جدیدی که معرفی شد نشان می‌دهد که این سری بازی به ریشه‌های خود تا حدی باز گشته است. نام بازی جدید بیگانه‌ها (Aliens) است.
 
بازی جدید بیگانه‌ها یک عنوان تک نفره است. شرکت سازنده آن نیز سورویوس (Survios) بوده که سابقه خوبی در ساخت عناوین واقعیت مجازی دارد. طبق چیزی که شرکت سازنده گفته، موتور این بازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) خواهدبود. بازی بیگانه‌ها بین داستان دو فیلم عرضه شده از این مجموعه قرار دارد. جایی که سربازان قصد انتقام گرفتن از زنومورف‌ها (Xenomorphs) ها را دارند.
عنوان انزوا معروف‌ترین بازی مجموعه بیگانه بوده که توانست موفقیت بسیار خوبی را کسب کند.
 
سبک این بازی اکشن و ترسناک ذکر شده است. به همین دلیل کاراکتر اصلی شما سلاح خواهد داشت. همین باعث خواهد شد تا هیجان بازی چندین برابر شود. مبارزه با زنومورف‌ها قطعاً دشوار خواهد بود. پس عنوان جدید از لحاظ گیم‌پلی مشابه عنوان انزوا نخواهد بود. بلکه بیشتر به رزیدنت اویل‌های جدید یا فضای مرده (Dead Space) شباهت خواهد داشت.
 
در حال حاضر اطلاعات چندانی از عنوان بیگانه‌ها منتشر نشده است. با اینحال قرار است به زودی شرکت سازنده مطالب بیشتری را حول این بازی منتشر کند. یکی از نکات جالب پلتفرم‌های میزبان این بازی است. عنوان بیگانه‌ها برای کامپیوتر و واقعیت مجازی عرضه خواهد شد. قطعاً شما می‌توانید این بازی را روی صفحه‌های معمولی تجربه کنید اما چیزی که هیجان بیگانه‌ها را چندین برابر خواهد کرد، تجربه واقعیت مجازی آن خواهد بود.
 
بازی دارک دیسنت در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این بازی با چیزی که ما از مجموعه بیگانه انتظار داریم فاصله زیادی داشته ولی با اینحال امکان دارد که موفق عمل کند. پس باید صبر کرد و دید که پس از عرضه طرفداران چگونه از دارک دیسنت استقبال خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.