تلفن همراه

گجت

July 23, 2022
17:15 شنبه، 1ام مردادماه 1401
کد خبر: 137735

دستبند Amazfit Band 7 با عمر باتری ۲۸ روزه، امکان نظارت بر کیفیت خواب و قیمت ۵۰ دلار معرفی شد

دستنبد هوشمند Amazfit Band 7 با طراحی مشابه Smart Band 7 شیائومی، عمر باتری ۲۸ روزه و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف معرفی شد.
طی چند هفته‌ی گذشته شاهد انتشار گزارش‌هایی درمورد دستبند هوشمند بعدی Amazfit بوده‌ایم. اکنون این شرکت از Amazifit Band 7 رونمایی کرده است؛ محصولی که ظاهری شبیه Smart Band 7 شیائومی دارد و از سیستم‌عامل Zepp بهره می‌برد. گفته می‌شود این محصول با هر بار شارژ تا ۲۸ روز دوام می‌آورد و ۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.
 
Amazfit Band 7 از صفحه‌نمایش بزرگی بهره می‌برد و در چند رنگ‌بندی دردسترس است. این شرکت در سال ۲۰۲۰ مدل Band 6 را به‌عنوان نسخه‌ی تغییریافته‌ی Mi Band 5 معرفی کرد. ZeppOS امکان دسترسی به دستیار صوتی الکسا، نظارت بر سلامت و تناسب‌ اندام و فروشگاه اپلیکیشن را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های مهم دیگر Band 7 می‌توان به نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب، استرس و ردیابی خواب اشاره کرد.
به گزارش Gizmochina، دستبند هوشمند Amazfit Band 7 بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی از‌ پیش آماده‌شده دارد و دربرابر نفوذ آب نیز مقام است. یکی از نکات مهم درمورد این محصول، عدم بهره‌مندی از GPS است. این محصول از صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱۹۸ در ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۸۲ppi بهره می‌برد. دستبند هوشمند جدید Amazfit همچنین به باتری ۲۳۲ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و با هر بار شارژ تا ۱۲ روز استفاده سنگین یا ۲۸ روز در حالت ذخیره‌ی باتری، دوام خواهد آورد.
 
‌Amazfit Band 7 ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت عرضه می‌شود و در چند بازار دردسترس کاربران قرار گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.