رسانه‌های اجتماعی

July 27, 2022
19:32 چهارشنبه، 5ام مردادماه 1401
کد خبر: 137872

محتواهای ویدیویی در اینستاگرام بیشتر می‌شوند

مدیر اینستاگرام در پاسخ به انتقادها نسبت به تمرکز این پلتفرم شبکه اجتماعی به پستهای ویدیویی، به روشن‌گری درباره این تغییرات و آزمایش‌ها پرداخت.
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، با ارسال پست ویدیویی در توییتر، اذعان کرد: فید آزمایشی متمرکز به ویدیو در این پلتفرم هنوز خوب نیست و باید پیش از این که برای همه کاربران اینستاگرام عرضه شود، بهبود پیدا کند. با این حال وی تاکید کرد که اینستاگرام به شکل اجتناب ناپذیری به مرور زمان، ویدیو محور خواهد شد زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می‌گذارند. به عبارت دیگر، به دیدن کلیپ‌های ویدیویی بیشتر، عادت کنید.
 
موسری همچنین از پستهای توصیه شده در فیدهای کاربران دفاع کرد و مدعی شد این موثرترین و مهم‌ترین راه برای رشد مخاطبان تولیدکنندگان محتوا است. کاربران اگر علاقه ندارند، می‌توانند همه توصیه‌ها را برای مدت یک ماه غیرفعال کنند.
 
این پست توییتری، پاسخ اینستاگرام به افزایش انتقادها از فید ویدیویی و توصیه مشاهده پستهایی است که کاربران آنها را دنبال نمی‌کنند. سلبریتی‌های اینستاگرام اخیرا از این شبکه اجتماعی به دلیل تلاش برای این که شبیه تیک تاک شود، انتقاد کرده‌اند و درخواستها و پست‌های زیادی در این پلتفرم شبکه اجتماعی خواستار آن شده‌اند که اینستاگرام با معطوف کردن دوباره توجه به عکس‌ها، همان اینستاگرام قبلی شود.
 
بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اگرچه موسری خواستار بازخورد درباره این تغییرات شده است اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که اینستاگرام روند خود را تغییر دهد. شرکت مِتا سابقه زیادی در کپی برداری قابلیت‌ها از رقیبانی نظیر تیک تاک و اسنپ چت داشته است. این فید آزمایشی و پست‌های توصیه شده به معنای آن است که اینستاگرام قرار است بیشتر شبیه تیک تاک شود و مِتا استراتژی مشابهی را در فیس بوک دنبال می‌کند. از آنجا که مِتا نگران است رقیبانش کاربران اپلیکیشن‌های این شرکت را به سمت خود بکشانند، بعید است بخواهد چنین قابلیت‌هایی را به طور کامل حذف کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.