گجت

July 30, 2022
10:39 شنبه، 8ام مردادماه 1401
کد خبر: 137906

مدل جدید هواوی واچ 3 پرو با توانایی ثبت نوار قلب و سیستم ناوبری ماهواره‌ای معرفی شد

مدل جدید ساعت هواوی واچ 3 پرو با توانایی ثبت نوار قلب رونمایی شد. گفته می‌شود این ساعت هوشمند سیستم ناوبری ماهواره‌ای دارد.
هواوی مدل جدید ساعت هوشمند واچ ۳ پرو را که از آن با نام Huawei Watch 3 Pro New یاد می‌کند معرفی کرد. همان‌طورکه انتظار داشتیم، ساعت جدید هواوی قابلیت‌های بهبودیافته‌ای نسبت‌ به مدل عادی دارد و از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل هارمونی استفاده می‌کند.
 
به گفته‌ی هواوی، مدل جدید واچ 3 پرو ابعادش به ۴۸ در ۴۹٫۶ در ۱۴ میلی‌متر می‌رسد و ۶۴ گرم وزن دارد. وزن نسبتاً بالای بدنه‌ی ساعت به‌خاطر استفاده از ترکیب سرامیک و تیتانیوم است.
هواوی می‌گوید که مدل جدید Watch 3 Pro از صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچ AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶PPI استفاده می‌کند و از این حیث هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد. ساعت جدید هواوی مثل مدل قبلی با بند ۲۲ میلی‌متری سازگار است، تا فشار پنج اتمسفر دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد و از سیم‌کارت الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.
 
هواوی در مدل جدید نیز تصمیم گرفته است ظرفیت باتری را اعلام نکند. هواوی واچ 3 پرو جدید از شارژ بی‌سیم ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.
هواوی می‌گوید مدل جدید واچ 3 پرو توانایی ثبت نوار قلب (ECG) را دارد و به ادعای نوت‌بوک‌چک، می‌توان از آن برای سیستم ناوبری ماهواره‌ای استفاده کرد. خبرگزاری وربل می‌نویسد سیستم ناوبری مرحله‌به مرحله‌ی هواوی واچ 3 پرو مبتنی‌بر سرویس‌های Baidu Maps و AutoNavi Maps در نسخه‌ی جدید هارمونی است و برای کار کردن نیازی به گوشی هوشمند ندارد.
 
مشخص نیست که هواوی می‌تواند ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری HarmonyOS 3 قابلیت ناوبری ماهواره‌ای را به مدل اولیه‌ی واچ 3 پرو هم اضافه کند یا خیر.
هواوی هنوز اعلام نکرده که مدل جدید واچ 3 پرو را در بازارهای بین‌المللی هم عرضه می‌کند یا این ساعت صرفاً در انحصار بازار چین است. هواوی قصد دارد واچ پرو 3 جدید را با قیمت پایه‌ی ۲٬۹۹۹ یوان (۴۴۳ دلار) برای مدل مجهز به بند چرمی عرضه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.