باندپهن

July 30, 2022
14:01 شنبه، 8ام مردادماه 1401
کد خبر: 137923

سرپرست اداره کل ارتباطات استان مازندران تاکید کرد: تلاش برای ایجاد پایداری در شبکه‌های ارتباطی مناطق سیل‌زده

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با حضور در مناطق سیل زده غرب مازندران از وضعیت ارتباطی و پایداری شبکه منطقه بازدید کرد و از تلاش برای ایجاد پایداری در شبکه‌های ارتباطی مناطق سیل زده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی سرپرست این اداره کل در حاشیه بازدید میدانی مناطق سیل زده غرب استان اظهار کرد: به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب، قطعی برق، تخریب شبکه فیبر و مسدود شدن راه های منتهی به روستاهای منطقه، تعداد زیادی از سایت های اصلی و فرعی در منطقه کوهستانی چالوس قطع شد که در تلاش هستیم با حداقل امکانات موجود و دستگاه‌های موتور برق سیار همه سایت ها و مراکز مخابراتی منطقه را به مدار شبکه ارتباطی باز گردانیم.
 
وی تصریح کرد: ارتباطات همراه هشت روستای شهرستان چالوس، فیبر مسیر روستای دزدبن جاده کندوان و مسیر جاده ای بسمت روستاهای انگوران و دلیر قطع شده است که با حضور تیم های فنی و عملیاتی مخابرات منطقه مازندران و همراه اول استان در تلاش هستیم تا سایت‌های همراه اول روستاهای ناتر، دلیر، گزناکوتی، گیجان و انگوران را راه اندازی کنیم.
 
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران همچنین افزود: در رابطه با قطعی سایت‌های همراه اول در مناطق سیاه بیشه، پل زنگوله، پل اوشن حد فاصل دزدبن، هزارچم و دریابک چالوس شهرستان چالوس نیز هماهنگی های لازم با اپراتور ایرانسل بعمل آمده و با فعال کردن رومینگ بین اپراتوری، ارتباطات پایدار این منطقه برقرار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.