اپلیکیشن

تلفن همراه

July 31, 2022
11:00 یکشنبه، 9ام مردادماه 1401
کد خبر: 137953

اپل تبلیغاتی بیشتری را در اپ استور نمایش خواهد داد

اپل در حال برنامه‌ریزی برای نمایش آگهی‌های تبلیغاتی در برگه‌ی Today اپ‌استور است. همچنین، این شرکت قصد دارد تبلیغاتی در برگه‌ی اختصاصی هر برنامه نمایش دهد.
 
طبق گفته‌‌ی برخی منابع، اپل مشغول برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در برگه‌ی Today اپ‌استور و صفحه‌ی جداگانه‌ی هریک از اپلیکیشن‌ها است. مکان‌های تبلیغاتی جدید به مجموعه آگهی‌هایی اضافه خواهند شد که قبلاً در بخش جست‌وجوی اپ‌استور نمایش می‌یافت.
 
تبلیغات در برگه‌ی Today با فرمت کارت‌های بزرگ‌تر ظاهر خواهند شد؛ اما کادر آبی‌رنگ کوچکی با کلمه‌ی Ad (آگهی) در داخل آن زیر نام برنامه مشاهده خواهید کرد. آگهی‌ها در صفحات جداگانه‌ی برنامه‌ها نیز احتمالاً زیر سرصفحه‌ نشان داده خواهند شد و برنامه‌های مرتبط با اپلیکیشن مدنظر شما را پیشنهاد خواهند داد.
 
تبلیغاتی که در صفحه‌ی اختصاصی برنامه‌ها نمایش می‌یابند، مثل آگهی‌های بخش جست‌وجو با رنگ آبی مشخص خواهند شد تا آن‌ها را از سایر پیشنهاد‌ها متمایز کند. طبق اعلام ورج، آگهی‌دهندگان نمی‌توانند برنامه‌های خاصی را برای این نوع تبلیغات هدف قرار دهند. اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد:
 
تبلیغات بخش جست‌وجوی اپ‌استور فرصت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا کسب‌وکار خود را رونق دهند. آگهی‌های جدید مثل سایر پیشنهادهای تبلیغاتی ما براساس پایه‌ای مشترک ایجاد شده‌اند و فقط حاوی محتوایی از صفحات تأیید‌شده‌ی برنامه‌ها در اپ‌استور هستند و از همان استانداردهای دقیق حفظ حریم خصوصی پیروی می‌کنند.
 
این شرکت قصد دارد آزمایش تبلیغات جدید اپ‌استور را به‌زودی آغاز کند.
اپل اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ تبلیغات را درکنار نتایج جستجوی اپ‌استور نمایش داد و از ماه سپتامبر نیز، برای نمایش آگهی‌های شخصی‌سازی‌شده درخواستی به کاربران ارائه کرده است. آگهی‌های جدید نشان می‌دهند که اپل در حال‌ بررسی راهکارهای جدیدی برای کسب درآمد از اپ‌استور است و تبلیغات می‌تواند به ستون مهم‌تری برای این شرکت تبدیل شود؛ زیرا به رشد کسب‌وکار و خدمات آن کمک خواهد کرد. بااین‌حال، متأسفانه تبلیغات جدید برای کاربران، یعنی باید درکنار محتوای مدنظر در فروشگاه اپلیکیشن اپل، کارت‌های تبلیغاتی آبی‌رنگ و آزاردهنده‌ی بیشتری مشاهده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.