تلفن همراه

گوشی

August 1, 2022
13:40 دوشنبه، 10ام مردادماه 1401
کد خبر: 137993

گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ در بیش از ۷۰ ترکیب رنگی عرضه خواهد شد

ظاهراً سامسونگ تأیید کرده که نسخه‌ی Bespoke ادیشن گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۴ در بیش از ۷۰ ترکیب رنگی عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند مطابق با سلیقه‌ی خود از بین رنگ‌های ارائه شده دست به انتخاب بزنند.
برنامه‌ی Bespoke ادیشن گوشی‌های هوشمند سامسونگ، یک روش بسیار عالی برای شخصی‌سازی گوشی هوشمند مورد علاقه کاربران است که می‌توانند آن‌ها را با ترکیب رنگی مدنظرشان خریداری نمایند. در همین راستا، غول کره‌ای دنیای تکنولوژی تأیید کرده که نسخه‌های Bespoke ادیشن گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز پس از معرفی این گوشی با ترکیب‌های رنگی بسیار متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
 
البته باید اشاره کنیم که این خبر خیلی تعجب‌آور نیست، زیرا سامسونگ پیش‌تر نسخه‌های Bespoke ادیشن گلکسی زد فلیپ ۳ را نیز روانه‌ی بازار کرده بود. اما این بار برخلاف این مدل‌ها، ظاهراً نسل جدید مدل‌های Bespoke این گوشی‌ها در کشورهای بیشتری در سراسر آسیا و اروپا و همچنین در طیف گسترده‌تری از ترکیب رنگی عرضه خواهد شد. به گفته‌ی وب‌سایت ۹to5Google، گوشی هوشمند تاشو بعدی غول فناوری کره جنوبی در ۷۱ ترکیب رنگی مختلف روانه‌ی بازار گوشی‌های تاشو خواهد شد.
 
این شرکت همچنین تمامی رنگ‌های این گوشی هوشمند جدید خود را از طریق صفحه‌ی Care Plus فهرست کرده است. رنگ‌های صورتی-طلایی، آبی، گرافیتی و بنفش از جمله رنگ‌های اصلی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ هستند. ترکیب این رنگ‌ها با سبز، سرمه‌ای، قرمز، زرد و سفید در مجموع به ۷۱ ترکیب رنگی زیبا ختم می‌شود. همانند نسخه‌های Bespoke ادیشن گلکسی زد فلیپ ۳، کاربران می‌توانند این ترکیب‌های رنگی را در قسمت‌های بالایی و پایینی گوشی اعمال کنند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که گلکسی زد فلیپ ۳ تنها در ۴۹ ترکیب رنگی مختلف، روانه‌ی بازار شده بود.
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، پرچم‌دار تاشوی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۴ نیز با رنگ‌های خاکستری، طلایی روشن و مشکی به کاربران معرفی می‌شود. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ در رنگ‌های گرافیتی و نقره‌ای برای هر دو مدل ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری عرضه خواهد شد. همچنین رنگ طلایی برای مدل ۴۰ میلی‌متری و رنگ آبی نیز تنها برای مدل ۴۴ میلی‌متری در نظر گرفته شده است. در نهایت باید اشاره کنیم که گلکسی واچ ۵ پرو با اندازه ۴۵ میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و تیتانیومی در دسترس خواهد بود.
 
رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ۱۹ مرداد ماه سال جاری (۱۰ آگوست) برگزار خواهد شد. غول فناوری کره‌ای طی این رویداد قرار است گوشی‌های هوشمند جدید گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ و همچنین سری گلکسی واچ ۵ را به کاربران معرفی کند. گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. ظاهراً سامسونگ از یک پنل ۲.۱ اینچی AMOLED به عنوان نمایشگر بیرونی زد فلیپ ۴ بهره خواهد برد که نسبت به نسل قبلی خود ( ۱.۹ اینچ) کمی بزرگ‌تر است.
 
همچنین این شرکت موفق در صنعت گوشی‌های هوشمند تاشو تصمیم دارد امسال بیش از ۱۰ میلیون واحد گوشی هوشمند تاشوی را روانه‌ی بازار کند که ظاهراً بخش عمده‌ی این تعداد به گلکسی زد فلیپ که محبوبیت بیشتری دارد، تعلق پیدا می‌کند. با این تفاسیر سامسونگ نسبت ۷۰ به ۳۰ را برای عرضه‌ی تاشوهای جدیدش در نظر گرفته است. باید دید که آیا این محصولات نیز می‌توانند روند موفقیت‌آمیز سامسونگ در سال‌های اخیر را ادامه دهند یا نه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.