سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 6, 2022
12:03 شنبه، 15ام مردادماه 1401
کد خبر: 138111

سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد آنپکد بعدی خود از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری زد فلیپ و زد فولد و مدل به‌روزشده‌ی هدفون‌های گلکسی بادز پرو در کنار محصولات دیگر در رنگ‌بندی‌های متنوع رونمایی کند.
فقط یک هفته تا رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ باقی مانده است و حالا فهرست همه‌ی محصولاتی که انتظار می‌رود در این مراسم معرفی شوند، دردسترس قرار گرفته است. افشاگر افسانه‌ای خبرهای فناوری، ایوان بلس (با نام کاربری evleaks در توییتر)، رندرهای مطبوعاتی با کیفیتی از گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴، گلکسی واچ سری ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو در همه‌ی رنگ‌بندی‌ها منتشر کرده است.
 
گلکسی زد فلیپ ۴
این اولین‌بار نیست که رندرهای مطبوعاتی محصولات آینده‌ی سامسونگ فاش می‌شوند. بااین‌حال، دیدن همه‌ی این تصاویر درکنار هم، آن‌هم در همه‌ی رنگ‌بندی‌ها، جذاب به‌نظر می‌رسد. به گزارش SamMobile، گلکسی زد فلیپ ۴ در رنگ‌های مشکی، بنفش، آبی روشن و طلایی-صورتی (رزگلد) عرضه خواهد شد. این گوشی ازنظر طراحی، شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود خواهد داشت، بنابراین جدا از ویژگی‌های نرم‌افزاری و قیمت رسمی این محصول، به‌نظر نمی‌رسد نکته‌ی ناشناخته‌ی دیگری درمورد قابلیت‌های آن باقی مانده باشد. در ادامه می‌توانید رندرهای مطبوعاتی از رنگ‌بندی‌های مختلف گللکسی زد فلیپ ۴ را مشاهده کنید.
گلکسی زدفولد ۴
گلکسی زد فولد ۴ نیز در رنگ‌های بژ، مشکی و خاکستری دردسترس قرار خواهد گرفت. به‌نظر می‌رسد طراحی دوربین و ظاهر کلی این دستگاه تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی آن نخواهد داشت. بااین‌حال، طبق شایعات، این گوشی تاشو از بدنه‌ای نازک‌تر و سبک‌تر از زد فولد ۳ بهره خواهد برد. علاوه‌براین انتظار داریم دوربین‌های اصلی این دستگاه ارتقا یابند.
 
لوازم‌جانبی رسمی برای گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴
گلکسی واچ ۵ پرو
گلکسی واچ ۵ پرو جانشین گلکسی واچ ۴ کلاسیک خواهد شد و انتظار می‌رود عمرباتری سه روزه ارائه دهد. بااین‌حال، قابلیت چرخشی حاشیه نمایشگر، از این محصول حذف خواهد شد و علاوه‌براین طبق گزارش‌های اخیر این محصول از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۰ وات پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند فقط در ۳۰ دقیقه، حدود ۴۵ درصد شارژ شود.
گلکسی واچ ۵
گلکسی واچ ۵ استاندارد نیز حداقل در ۶ رنگ‌ شامل بنفش، گرافیتی، خاکستری، آبی روشن، طلایی-صورتی (رزگلد) و سفید دردسترس قرار خواهد گرفت.
بندهای رسمی جایگزین برای سری گلکسی واچ ۵
اگرچه گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو از بندهایی با ابعاد استاندارد بهره خواهند برد، اما سامسونگ بندهای جایگزین رسمی دیگری برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود ارائه خواهد داد.
رنگ‌بندی گلکسی بادز ۲ پرو
نسل بعدی هدفون‌های رده‌بالای بی‌سیم سامسونگ موسوم به گلکسی بادز ۲ پرو فقط در سه رنگ مشکی، بنفش و سفید به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این هدفون‌ها از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، کیفیت صوتی بهبودیافته و عمرباتری بیشتر نسب به نسل قبلی خود بهره ببرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.