August 6, 2022
19:30 شنبه، 15ام مردادماه 1401
کد خبر: 138130

کنترلرهای جدید با قابلیت‌های بیشتر/ بدون نیاز به شارژ بازی کنید

آخرین نسخه کنترلرهای (Backbone One PlayStation) برای گوشی آیفون با امکان استریم بازی‌های PS4 و PS5 و همینطور سایر سرویس‌ها چون اپ‌ استور (App Store)، پخش از راه دور ایکس باکس (Xbox) و.. عرضه شده است.
به گزارش نیو اطلس، به همان میزانی که استریم گیم‌ها رونق می‌گیرد، کنترلرهای موبایلی هم محبوبیت‌شان زیادتر می‌شود. در آخرین نسخه کنترلرهای (Backbone One PlayStation) آنها در دو طرف گوشی آیفون شما قرار می‌گیرند و شما به راحتی می‌توانید بازی‌های PS4 و PS5 را از طریق پخش از راه دور (Remote Play) و همچنین هر بازی موبایلی یا استریم دیگری را انجام دهید.
 
نسخه جدید (Backbone One PlayStation)، به طور ویژه برای پخش از راه دور PS طراحی شده، برای همین هم کاربرانی که کنسول‌های PS4 یا PS5 و همچنین اتصال اینترنت مناسبی دارند، می‌توانند بازی‌هایی را که از قبل داشتند را از کنسول خود به گوشی آیفون استریم کنند. نرم‌افزار ویژه Backbone روی گوشی هم به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی شبیه رابط برنامه فروشگاه مجازی و کنسول پلی استیشن باشد.
 
این کنترلرها تنها محدود به بازی‌های پلی استیشن نیستند، بلکه از آنها می‌توان برای سایر سرویس‌های استریم چون اپ‌ استور (App Store)، پخش از راه دور ایکس باکس (Xbox)، گوگل استادیا (Google’s Stadia)، جی فورس ناو (Nvidia GeForce Now) و یا آمازون لونا (Amazon Luna) استفاده کرد.
 
از مزیت‌های جالب این کنترلرهای جدید عدم نیاز به شارژ است چرا که برق خودشان را از همان گوشی‌های آیفون تامین می‌کنند و جالب اینکه با وجود بی‌نیازی به شارژ یک پورت لایتنینگ در این کنترلرها وجود دارد و برای امکان شارژ گوشی‌های آیفون به هنگام بازی کردن با این کنترلرها است. همچنین وجود یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری که در آیفون‌ها وجود ندارد، مزیتی دیگر برای گوشی آیفون شما در صورت اتصال به این کنترلرها خواهد بود.
 
نسخه جدید (Backbone One PlayStation)، اکنون در چندین کشور از جمله آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا با قیمت 99.99 دلار آمریکا در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.