تلفن همراه

گوشی

August 8, 2022
14:01 دوشنبه، 17ام مردادماه 1401
کد خبر: 138154

سری Mate 50 هواوی احتمالاً با ۴ عضو و ۲ پردازنده معرفی می‌شود

یکی از نویسندگان حوزه فناوری با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرده که خانواده میت ۵۰ دارای چهار عضو است و با دو پردازنده مختلف به فروش می‌رسد.
هواوی آستین‌های خود را برای معرفی خانواده جدید میت ۵۰ بالا زده است. بدون شک، این گوشی‌های هوشمند با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشم‌نواز در کانون توجه قرار خواهند گرفت. گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند سری میت ۵۰ هواوی با ۴ مدل جدید و ۲ پردازنده معرفی می‌شود.
 
هواوی سنترال با استناد به پست منتشر شده توسط @wangzaiIshitong در شبکه‌ اجتماعی ویبو می‌نویسد، غول فناوری چینی کنفرانس بزرگی را برای سری میت ۵۰ هواوی برگزار و طی آن ۴ مدل جدید همراه با دو پردازنده را معرفی می‌کند. همچنین در این اطلاعات به زمان برگزاری رویداد مذکور یعنی ۷ سپتامبر اشاره شده است.
 
با بررسی اطلاعاتی که پیش‌تر درباره سری میت ۵۰ منتشرشده می‌توان فهمید پست @wangzaiIshitong در دو مورد تضاد دارد. کمی قبل یکی از وبلاگ‌نویسان حوزه فناوری گزارش داد سری هواوی میت ۵۰ در تاریخ ۱۲ سپتامبر عرضه خواهد شد. همچنین شنیده بودیم که خانواده جدید هواوی سه عضو دارد اما داده‌های جدید به چهار مدل اشاره می‌کند.
 
بااین‌حال، کاربران باید توجه داشته باشند که گوشی هوشمند Mate 50e در خط تولید اصلی قرار نخواهد گرفت. این بدان معنا است که تنها میت ۵۰ استاندارد، میت ۵۰ پرو و ​​میت ۵۰ آراس پورشه ادیشن به‌عنوان نسخه‌های پرچم‌دار بازار عمل می‌کنند. احتمال دارد مدل 50e به‌عنوان دستگاهی میان‌رده وارد قفسه بازار شود. انتظار می‌رود شرکت سازنده پیش از کنفرانس رسمی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کند.
 
به غیر از اعضای خانواده میت ۵۰، فرد مذکور به دو تراشه اسنپدراگون نیز در پست خود اشاره کرده است. طبق اطلاعات، میت 50e به پردازنده Snapdragon 778G مجهز خواهد شد؛ درحالی‌که سایر نسخه‌های پرچم‌دار از جدیدترین نسخه Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.