تلفن همراه

گوشی

August 8, 2022
14:31 دوشنبه، 17ام مردادماه 1401
کد خبر: 138155

باتری گلکسی فلیپ ۴ قطعا بزرگ‌تر از نسل قبل خواهد بود

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد باتری گلکسی فلیپ ۴ را در مقایسه با قبل ارتقا دهد و از ۳۳۰۰ به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت برساند.
گلکسی زد فلیپ ۳ اگرچه یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ به حساب می‌آید، اما از لحاظ باتری واقعا عملکرد بدی دارد. باتری بکار رفته در این گوشی که نمایشگری ۶٫۷ اینچی و ۱۲۰ هرتزی دارد، فقط ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که اصلا برای روشن نگه داشتن آن برای بیش از یک روز، کافی نیست. از آن‌جایی که نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی آنقدر کوچک هست که کاربر برای چک کردن موارد مختلف نمی‌تواند خیلی روی آن حساب کند، بنابراین یک باتری نسبتا بزرگ‌تر برای این محصول واقعا ضروری است که به نظر می‌رسد سامسونگ به این بخش فکر کرده است.
 
پیش‌تر شایعه شده بود که سامسونگ می‌خواهد باتری بزرگ‌تری برای گلکسی فلیپ ۴ در نظر بگیرد. اما با انتشار خبرها و شایعات بیشتری که تقریبا می‌توانیم بگوییم در تمامی آن‌ها، روی ارتقای باتری اتفاق نظر شده بود، به این نتیجه رسیدیم که واقعا قرار است باتری بزرگ‌تری برای این گوشی در نظر گرفته شود. باتری که از ۳۳۰۰ به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارتقا پیدا خواهد کرد تا شاهد یک پیشرفت حدودا ۱۲ درصدی در این بخش باشیم.
 
برای اینکه سامسونگ بتواند باتری بزرگ‌تری در این محصول در نظر بگیرد، اندازه‌ی لولاها را اندکی کاهش داده است. اکنون لولاهای این گوشی حدودا ۵ میلی‌متر کوچک‌تر شده‌اند که همین باعث شد سامسونگ بتواند باتری را اندکی بزرگ‌تر در نظر بگیرد. طبق اطلاعات منتشر شده، همین افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت باتری باعث می‌شود گوشی در طول روز بتواند ۱ ساعت بیشتر دوام داشته باشد.
 
البته که در نهایت به نوع استفاده از گوشی بستگی دارد اما اگر استفاده‌ی معمولی را در نظر بگیریم، گلکسی فلیپ ۴ می‌تواند یک روز کاربران را همراهی کند. همچنین به لطف شارژر ۲۵ واتی سریعی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته، می‌تواند در مدت نیم ساعت، آن را تا ۵۰٪ شارژ کرد که شاید قابل توجه نباشد اما خیلی هم بد نیست. از آن‌جایی که زد فلیپ ۳ و فلیپ ۴ خیلی از لحاظ طراحی با هم فرقی ندارند، این تغییر نسبتا خوب در بخش باتری واقعا خود را نشان می‌دهد.
 
سامسونگ دو روز دیگر، یعنی در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۸) از گوشی‌های تاشوی جدید خود رونمایی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.