تلفن همراه

گوشی

August 21, 2022
10:52 یکشنبه، 30ام مردادماه 1401
کد خبر: 138433

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4 با تکه‌های شهاب‌سنگ و قیمت 10 هزار دلار معرفی شد

کاویار از چهار مدل لوکس گلکسی زد فولد 4 با بدنه‌ای از جنس تکه‌های شهاب‌سنگ، طلا و چرم گوساله رونمایی کرده است.
jnmv.PNG
شرکت روسی کاویار (Caviar) هرچند وقت یکبار از نسخه لوکس دستگاه‌های الکترونیکی مطرح رونمایی می‌کند و حالا نوبت به گلکسی زد فولد 4 سامسونگ رسیده. کاویار از مجموعه «Heralds of the Galaxy» رونمایی کرده که شامل چهار طراحی با بدنه‌ای از جنس شهاب‌سنگ، طلا و چرم گوساله می‌شود.
 
مسلما استفاده از چنین قطعاتی ارزان نیست و نباید انتظار داشته باشید که کاویار مجموعه جدیدش را با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار دهد. ارزان‌ترین عضو این خانواده با نام «Black Rain»، قیمتی برابر 9610 دلار دارد. اما اگر خریدار به شهاب‌سنگ علاقه داشته باشد، باید نزدیک به 11 هزار دلار هزینه کند.
 
نسخه لوکس گلکسی زد فولد 4
ستاره مجموعه جدید کاویار، مدل «Golden Meteor» است که در حقیقت همان گلکسی زد فولد 4 با طراحی جدید پنل پشتی محسوب می‌شود. کاویار برای بدنه این مدل از ذرات سه شهاب‌سنگ مختلف شامل Muonionalusta ،Seymchan و Canyon Diablo استفاده کرده است.
easf.PNG
به گفته کاویار، هر تکه از شهاب سنگ مورد استفاده در این مدل منحصر به‌فرد است، بنابراین هر نسخه از مدل Golden Meteor طراحی مخصوص به خودش را دارد.
 
کاویار تنها 29 نمونه از این مدل را تولید می‌کند که البته تنها حاوی تکه‌های شهاب سنگ نیستند و در آن‌ها از طلا هم استفاده می‌شود. برای مثال لوگوی کاویار روی بدنه این محصولات با طلا ساخته می‌شوند. قیمت نسخه 256 گیگابایتی این مدل برابر 11,180 دلار و نسخه 512 گیگابایتی برابر 11,620 دلار است.
 
سامسونگ نزدیک به دو هفته پیش از گوشی گلکسی Z Fold 4 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و بیرونی 6.2 اینچی دارد و قدرت آن را تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک تامین می‌کند. این محصول به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز شده و همچنین 12 گیگابایت رم دارد.
 
گلکسی زد فولد ۴ در نسخه پایه با 256 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر 1800 دلار/یورو دارد و در بالاترین نسخه با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، قیمتش به 2160 یورو می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.