بازی

فناوری اطلاعات

August 21, 2022
14:51 یکشنبه، 30ام مردادماه 1401
کد خبر: 138446

دیزنی و مارول ماه آینده رویدادی برای نمایش بازی‌های خود برگزار می‌کنند

کمپانی دیزنی به تازگی تاریخ برگزاری رویداد دیزنی و مارول را در نمایشگاه D23 Expo 2022 اعلام کرده است.
 
این نمایش با نام Disney & Marvel Games Showcase در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای اولین بار برگزار خواهد شد و بلسینگ جونیور (.Blessing Adeoye Jr) از Kinda Funny میزبان آن خواهد بود. این رویداد به صورت دیجیتالی و همچنین فیزیکی برگزار خواهد شد. طرفداران می‌توان از کانال یوتیوب، توییچ و فیسبوک دیزنی و مارول به تماشای این نمایش بپردازند.
 
در حالی که دیزنی دقیقا عنوان بازی‌هایی را که قرار است در این رویداد مشاهده کنیم بیان نکرده، با این حال تایید کرده که شاهد محتوای جدیدی از دیزنی و پیکسار، مارول گیمز، لوکاس‌فیلم گیمز و بازی‌های کمپانی فاکس قرن بیستم خواهیم بود. در کنار بازی‌های جدیدی که قرار است معرفی شوند، بازی‌هایی نظیر Disney Dreamlight Valley ،LEGO Star Wars: The Skywalker Saga ،Marvel’s Midnight Suns و بازی جدید استودیوی Skydance New Media قرار است که اطلاعات جدیدی از آن‌ها منتشر شود.
انتشار Marvel’s Midnight Sun اخیرا به اواخر سال مالی ۲۰۲۳ موکول شده است. این بازی قرار است برای ایکس‌باکس سری، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بازی شبیه‌ساز Dreamlight Valley نیز در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.
 
بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga که شامل ۹ فیلم از سری جنگ ستارگان است، هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در درسترس قرار گرفته و بازی جدید Skydance New Media که یک اثر مبتنی بر روایت و بلاک باستری خواهد بود، داستانی کاملا اوریجینال در دنیای مارول دارد و تاکنون خبری از عنوان، تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد آن منتشر نشده است. ایمی هنیگ به عنوان کارگردان خلاقیت سه‌گانه‌ی آنچارتد در ساخت این بازی همکاری خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.