بازی

فناوری اطلاعات

August 21, 2022
20:11 یکشنبه، 30ام مردادماه 1401
کد خبر: 138465

فیفا ۲۳ با همکاری مارول برخی از بازیکنان را به ابرقهرمان تبدیل می‌کند

در این مدت اخبار زیادی از بازی فیفا ۲۳ (FIFA 23) منتشر شده است. این اخبار همگی نشان می‌دهند که این بازی کامل‌ترین عنوان مجموعه فیفا بوده و به شدت گسترده است. یکی از کارهایی که از بازی فیفا انتظار نمی‌رود همکاری با شرکت‌های دیگر مثل مارول (Marvel) است. حال الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده که با شرکت مارول در حال همکاری است.
این همکاری باعث می‌شود تا بازیکنان قدیمی فوتبال به شکل قهرمانان دنیای مارول در بیایند. بازیکنانی مثل یایا توره (Yaya Tore) و افراد دیگر این تغییر را شامل می‌شوند. البته این تغییر تنها در قسمت تصویر و در بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) خواهد بود. در اصل نکته جالب اینجاست که این همکاری از دو شرکت انتظار نمی‌رفت.
۲۱ بازیکن به این شکل تغییر کرده‌اند. پس زمانی که شما بخواهید آن‌ها را انتخاب کنید، به شکل قهرمانی خواهند بود. شما می‌توانید این اشکال را از طریق لوت‌باکس‌های آلتیمیت تیم فیفا ۲۳ بدست بیاورید. همینطور اینکه در کنار این کارت، یک آیتم هم قرار است به بازیکنان داده شود. این آیتم حالت جام جهانی خواهد داشت و اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نشده است.
 
به طور کلی ما شاهد همکاری‌های زیادی در دنیای بازی‌های ویدئویی هستیم. معروف‌ترین آن همکاری مارول با فورتنایت (Fortnite) است. به این شکل که کرکترهای مارول در دنیای فورتنایت هم حضور خواهند داشت. بحث اصلی اینجاست که هیچ کسی انتظار همکاری مارول با الکترونیک آرتز را ندارد. به همین دلیل است که این همکاری بسیار عجیب به نظر می‌رسد.
 
البته این موضوع بسیار خلاقانه است. بخش آلتیمیت تیم طرفداران بسیار زیادی داشته و هر تغییری در آن مورد استقبال قرار می‌گیرد. اینطور که به نظر می‌رسد الکترونیک آرتز در تلاش است تا اثبات کند فیفا ۲۳ با عناوین قبلی فیفا تفاوت زیادی داشته و یک بازی بسیار بزرگ است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.