فناوری اطلاعات

August 24, 2022
10:58 چهارشنبه، 2ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138509

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

طی حکمی از سوی لاجوردی معاون وزیر رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، سید حسین آقازاده به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، از اهم ماموریت هایی که توسط لاجوردی در حکم انتصاب وی آمده است می توان به ریشه یابی آسیب های احتمالی کارکنان شرکت با توجه به انواع استخدام ها و شرایط متفاوت و اقدامات اصلاحی از منظر رشد و تعالی نیروی نیروی انسانی و بهره وری، توجه جدی به بازرسی های فنی، تخصصی، به ویژه کلان پروژه های شبکه ملی اطلاعات و پیمانکاران شبکه، تاسیسات و فناوری، توجه جدی به آسیب شناسی فرآیندهای مفسده خیز مناقصات کلان، پولشویی، مزایدات و، آسیب شناسی ساختار و فرآیندهای شرکت، اولویت بر نظارت بر اقدامات پیشگیرانه و پیش بینی حوادث احتمالی، تعامل سازنده با ارگان های نظارتی درون و برون سازمانی، استفاده از مشاورین و تفکرخلاق و نوآورانه و تکنولوژی های نوین در امر بازرسی، نظارت بر آموزش های مرتبط و اقدامات فکری، فرهنگی،هنری، در جهت تقویت روحیه سلامت و و جدان کاری و خود کنترلی، نظارت بر فرآیند جذب و به کارگیری نیروی انسانی توانمند ومتخصص و کارآمد وکارآ و باانگیزه و متعهد، نظارت بر فرآیند انتصابات سالم در شرکت با استفاده از بانک اطلاعاتی شایستگی های مدیریتی کارکنان و مدیران اشاره کرد.
 
سید حسین آقازاده دانش آموخته رشته مهندسی مخابرات از دانشکده مخابرات است، کارشناس مسئول مرکز کنترل سیگنالینگ و رومینگ SSTP و رییس اداره بازرسی های فنی و تخصصی دفتر بازرسی از سوابق اجرایی وی پیش از این بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.