سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 27, 2022
10:24 شنبه، 5ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138575

ایسوس از دو مانیتور ۲۷ اینچ سری ROG Swift رونمایی کرد

مانیتورهای جدید سری ROG Swift ایسوس با وضوح بالا، نرخ نوسازی زیاد و درگاه‌های پرکاربرد رونمایی شدند. این مانیتورها به پنل ۲۷ اینچ مجهز هستند.
 
ایسوس دو مانیتور ۲۷ اینچ گیمینگ جدید به نام ROG Swift PG27UQR و ROG Swift 360Hz PG27AQN رونمایی کرده است و قصد دارد آن‌ها را تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه کند. ایسوس چند سال پیش مانیتوری به نام ROG Swift PG27UQ عرضه کرد و مدل‌های جدید با آن مانیتور تفاوت‌های محسوسی دارند.
 
نام‌گذاری محصولات جدید ایسوس کمی سردرگم‌کننده است. ROG Swift PG27UQR در واقع مدل جدید ROG Swift PG27UQ محسوب می‌شود و ROG Swift 360Hz PG27AQN مدلی با نرخ نوسازی بیشتر و وضوح پایین‌تر است. به‌نظر می‌رسد دو مانیتور جدید ایسوس تا حد زیادی مشابه هم هستند.
Asus ROG Swift 360Hz PG27AQN
 
به گزارش نوت‌بوک‌چک، مانیتور ROG Swift 360Hz PG27AQN دارای وضوح QHD است. متأسفانه ایسوس در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری درباره‌ی این مانیتور اعلام نکرده و صرفاً گفته است این محصول صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز دارد.
 
ایسوس می‌گوید مانیتور ROG Swift PG27UQR مجهز به صفحه‌نمایشی IPS با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز است. صفحه‌نمایش این مانیتور دارای زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است، ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و با استانداردهای VESA DisplayHDR 600 و Nvidia G-Sync سازگار است.
Asus ROG Swift PG27UQR
 
همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت ROG Swift PG27UQR از درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 استفاده می‌کند. ایسوس می‌گوید درگاه HDMI محصول از فناوری نرخ نوسازی متغیر در کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی می‌کند.
 
ایسوس فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق دو مانیتور جدید خود را اعلام نکرده است، بااین‌حال گفته که قصد دارد آن‌ها را در فصل پایانی سال جاری دردسترس قرار دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.