فناوری اطلاعات

August 28, 2022
17:08 یکشنبه، 6ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138614

رونمایی از تخته موج سواری تمام الکتریکی

یک شرکت تولید کننده جت اسکی کانادایی که محصولاتی با برند Sea-Doo تولید می کند، از یک تخته موج سواری تمام الکتریکی جدید با نام Sea-Doo Rise، رو نمایی کرده است که گفته می شود تا سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد.
شرکت کانادایی Sea-Doo سابقه ای طولانی در ساخت کشتی ها و قایق های شخصی داشته و در حال حاضر طیف وسیعی از جت اسکی های مختلف از مدل های تفریحی گرفته تا مدل های عملکردی الهام گرفته از مسابقات سرعت را ارائه می دهد.
 
این شرکت اخیرا اعلام کرد قرار است اولین تخته موج سواری الکتریکی خود را در قالب فناوری Sea-Doo Rise ارائه دهد.
 
این شرکت می ‌گوید که دستگاه هیدروفویلینگ فوق، به گونه ‌ای طراحی شده است که در دسترس، دارای استفاده ساده و شارژ آسان باشد.
طرفداران ورزش های آبی که به تازگی با این تخته موج سواری جدید الکتریکی آشنا شده اند، می توانند انتخاب کنند که روی سطح آب شناور بوده یا زمانی که آماده هستند روی آب، بال های این تخته شنا را به طور جزئی یا کامل باز کنند.
گفتنی است می توان به صورت ایستاده سوار این تخته شده و یا زانو زده و در حالت نیم نشسته از آن استفاده کرد.
 
این تخته موج سواری الکتریکی همچنین دارای یک دسته جمع شونده است که می تواند برای کمک به تعادل راکب، بلند شده یا داخل تخته تا شود. البته هنوز مشخصات فنی این محصول به طور کامل منتشر نشده و جزئیات این محصول قرار است در آگوست ۲۰۲۳ فاش شود.
 
خوزه بویزجولی، رئیس و مدیر عامل BRP، در این رابطه گفت: با ظهور Sea-Doo، از تخصص خود برای تامین نیازهای بازار استفاده نشده و موقعیت بیشتر شرکت برای رشد آینده استفاده می کند.
 
ما تصمیم گرفته ‌ایم که بازیگر کلیدی در رشد و دموکراتیزه کردن صنعت ورزش ‌های آبی باشیم. ما محصولی را طراحی کردیم که استفاده از آن آسان بوده و برای تمام سطوح مهارت قابل دسترسی است و آن را برای همه کسانی که به دنبال تفریحات آبی هستند قابل دسترسی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.