فناوری اطلاعات

September 2, 2022
16:25 جمعه، 11ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138707

وزیر ارتباطات: مهم‌ترین ویژگی دولت سیزدهم با مردم و در بین مردم بودن است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع نمازگزاران مسجد جامع ابوذر تهران تأکید کرد که مهم‌ترین ویژگی دولت سیزدهم با مردم و در بین مردم بودن است.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شب گذشته به مناسب هفته دولت به مسجد جامع ابوذر تهران رفت و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در جمع نمازگزاران سخنرانی کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه یکی مهم‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم با مردم و در بین مردم بودن است گفت: در هیچ دولتی سابقه نداشته است که در زمان مشابه به‌اندازه دولت سیزدهم برای رسیدگی به مشکلات مردم به اقصی نقاط کشور سفر شده باشد؛ اتفاقی که خوشبختانه موردتوجه مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است و ایشان در دیدار امروز با هیئت دولت ضمن تقدیر، خواستار تداوم آن شدند.
 
وی افزود: شخص رئیس‌جمهوری و اعضای هیئت دولت در کمتر از یک سال گذشته به بیش از 31 استان کشور سفر کرده‌اند تا از نزدیک و بدون واسطه در جریان مشکلات و درخواست‌های مردم قرار بگیرند. این سفرها هم به‌هیچ‌وجه تشریفاتی نبوده و برای انجام هر یک از آن‌ها ساعت‌ها کار کارشناسی انجام شده است.
 
زارع پور با بیان اینکه قبل و بعدازاین سفرها برنامه‌ریزی دقیق و مدونی انجام می‌شود گفت: دور نخست سفرها برای به سرانجام رساندن پروژه‌های بر زمین‌مانده انجام گرفت و تلاش شد پروژه‌های معطل‌مانده تعیین تکلیف شوند. برای دور دوم سفرها نیز برنامه‌ریزی شده است تا مسیر توسعه استان‌ها و شهرستان‌ها با تعریف پروژه‌های جدید هموار شوند.
وزیر ارتباطات در ادامه به تشریح برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و تأکید کرد: دولت کارهای بزرگ را با پشتوانه مردم به سرانجام می‌رساند. خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم با کار و مجاهدت شبانه‌روزی برای حل مشکلات کشور و به ویژه بهبود معیشت مردم تلاش می‌کنند. 
 
در پایان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سؤالات و درخواست‌های تعدادی از حاضران پاسخ داد و به‌طور مشخص در پاسخ به درخواست تعدادی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران تأکید کرد: بنده به‌طورجدی در حال پیگیری رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های بازنشستگان محترم شرکت مخابرات ایران هستم؛ اما همان‌طور که می‌دانید این شرکت به بخش خصوصی واگذار شده است و دولت در آن تنها 20 درصد سهم دارد.
وزیر ارتباطات در پایان این مراسم در جمع بسیجیان این مسجد حاضر شد و در یک فضای صمیمی به سؤالات آنان پاسخ گفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.