باندپهن

باندپهن ثابت

September 7, 2022
13:47 چهارشنبه، 16ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138834

زارعیان: سرکوب تعرفه‌ای باعث اختلال در بخش‌های مختلف شبکه‌ی ثابت شده است/ با اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت، کیفیت سرویس‌‌دهی به مشتریان افزا

معاون تجاری وخدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: انقباض یا سرکوب تعرفه‌ای طی سال‌های گذشته باعث شده که بخش‌های مختلف شبکه به ویژه شبکه‌ی ثابت دچار اختلال شود و از طرف دیگر توسعه‌ی زیرساخت‌های اساسی متوقف شود.
«داوود زارعیان» معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون مزایای اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران، گفت: تعرفه‌های شرکت مخابرات ایران تقریبا از سال ۱۳۸۲ تا به امروز افزایشی نداشته است، اما طی این سال‌ها مدل تعرفه‌گذاری شرکت مخابرات ایران تغییر داشته است.
 
زارعیان تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته انقباض یا سرکوب تعرفه‌ای باعث شده که بخش‌های مختلف شبکه به ویژه شبکه‌ی ثابت دچار اختلال شود و از طرف دیگر توسعه‌ی زیرساخت های اساسی متوقف شود.
 
وی، ادامه داد: عدم تغییر تعرفه‌ها طی این سال‌ها منجر به توقف تولیداتی شد که تنها خریدار آنها شرکت مخابرات ایران بود و به دنبال آن بسیاری از پیمانکاران بخش‌های توسعه و تولید، بیکار شدند و در همین حال مشکلاتی برای اداره‌ی امور جاری در شرکت مخابرات ایران به وجود آمد.
 
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، بیان کرد: از نظر بنده اگر روند تغییر نیافتن تعرفه‌ها ادامه پیدا کند، طی یک سال آینده شرکت مخابرات ایران با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد که نمی‌تواند آنها را کنترل و یا مدیریت کند.
 
زارعیان توضیح داد: اصلاح نظام تعرفه‌ای نگهداری تلفن ثابت شرکت مخابرات، نسبت به هزینه‌های توسعه‌ی بخش ارتباطات، تغییر حداقلی در تعرفه ها محسوب می‌شود که امیدواریم منجر به نگهداری شبکه با کیفیت مطلوب و متوقف نشدن توسعه شبکه شود.
 
وی ادامه داد: در همین راستا ما می‌توانیم خرابی کمتری را در شبکه شاهد باشیم و افت کیفیت شبکه را به حداقل برسانیم تا در نهایت بتوانیم به سایر شرکت‌های FCP سرویس‌های خود را ارائه دهیم و مشتریان، بهره مندی لازم را از خدمات داشته باشند.
 
وی در پایان اشاره کرد: شبکه‌ی انتقال و شبکه‌ی دسترسی کشور طی سالیان گذشته توسعه پیدا نکرده است و شرکت مخابرات ایران در کنار این تغییر تعرفه‌ها متعهد شده است که شبکه انتقال کشوررا نیز نوسازی کند و جزو برنامه‌های اصلی ما است و در نهایت بیشترین تاثیر آن بر روی کیفیت سرویس‌های ارائه شده به مشتریان خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.