تلفن همراه

گجت

September 20, 2022
14:41 سه شنبه، 29ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139038

مشخصات کلیدی ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد واچ لو رفت

اگرچه وان‌پلاس مدت‌ها قبل یک ساعت هوشمند راهی بازار کرده، ولی هنوز این شرکت با برند نورد چنین کاری انجام نداده است. روز گذشته شرکت چینی وان‌پلاس تصویری از ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد واچ را برای بازار هند منتشر کرد که این یعنی تا چند روز آینده شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، می‌توانیم به مشخصات کلیدی این ساعت بپردازیم.
 
به گفته‌ی این افشاگر، اندازه‌ی کلی ساعت به ۴۵.۲ میلی‌متر می‌رسد. نمایشگر مبتنی بر پنل AMOLED است که رزولوشن ۳۶۸ در ۴۴۸ و رفرش ریت ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین یک طرح شماتیک از ساعت موردنظر هم منتشر کرده که مطابق با طرح‌های فاش شده از آن است.
در زمینه‌ی ورزش، ظاهرا این ساعت از ۱۰۵ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و برای سلامت زنان هم قابلیت‌های گوناگونی را ارائه می‌دهد. در رابطه با ظرفیت باتری هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی گفته می‌شود با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۰ روز دوام بیاورد که این یعنی از عمر باتری بالایی بهره می‌برد.
 
در گزارش‌های قبلی آمده بود که ساعت وان‌پلاس نورد واچ از سنسور سنجش اکسیژن خون، سنسور پایش ضربان قلب و قابلیت بررسی وضعیت خواب بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن می‌توانیم به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ هم اشاره کنیم. قرار است این ساعت در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی با قیمت بین ۶۳ تا ۱۰۳ دلار راهی بازار هند شود. هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت راهی دیگر بازارها هم می‌شود یا نه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.