بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 21, 2022
11:33 چهارشنبه، 30ام شهریورماه 1401
کد خبر: 139054

انتقال پول به دوستان با شماره موبایل از طریق بلوبانک ممکن شد

ارائه خدمات مالی و بانکی به شکلی متمایز، جذاب و راحت و کم‌هزینه از جمله اهدافی است که بلوبانک از شروع فعالیت خود تاکنون دنبال می‌کند. در زمان طراحی هر سرویس و قابلیتی، راحتی هر چه بیشتر کاربران در اولویت اصلی طراحان و توسعه‌دهندگان بلوبانک قرار می‌گیرد تا تمامی خدمات ارائه شده در اپلیکیشن بلو، سریع، روان و پویا باشد. 
                 
در جدیدترین مورد، سرویس جدیدی به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده که انتقال وجه را به آسانی و در زمانی کوتاه‌تر از همیشه انجام می‌دهد. در این قابلیت که «انتقال به دوستان» نام دارد از فهرست شماره‌های ثبت شده در مخاطبان گوشی موبایل استفاده می‌شود تا بدون نیاز به دانستن شماره کارت افراد بتوان برای آنها پول واریز کرد.
                        
همسر و فرزندان، پدر و مادر، دوستان و آشنایان نزدیک از جمله افرادی هستند که ممکن است در طول هفته یا ماه چند بار با آنها مبالغی را رد و بدل کنیم. با قابلیت جدیدی که بلوبانک طراحی کرده، انتقال پول به دوستان و نزدیکان بدون نیاز به دانستن شماره کارت افراد و تنها از طریق شماره تلفن همراه آنها صورت می‌گیرد.  
برای این کار کافیست در منوی پرداخت اپلیکیشن بلوبانک، گزینه انتقال به دوستان را فعال نمایید. پس از اجازه دادن به اپلیکیشن برای دسترسی به مخاطبین گوشی، فهرستی از شماره‌هایی که این قابلیت را فعال کرده‌اند، مشاهده می‌کنید. با انتخاب هر کدام از افراد می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن شماره حساب وجوه خود را انتقال دهید.
 
هنگامی که به منوی انتقال به دوستان وارد می‌شوید، شما فهرست مخاطبین خود را با همان نام و تصویری که ذخیره کرده‌اید، مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب هر کدام از مخاطبین و برای اطمینان بیشتر در قسمت وارد کردن مبلغ، می‌توانید نام کامل و شماره شبای افراد را ببینید.  
njklmjp.PNG
نکته مهم اینکه برای انتقال به این روش لازم است که هر دو طرف قابلیت انتقال به دوستان را در اپلیکیشن بلوبانک خود فعال کرده باشند. در غیر این صورت، زمان انتقال وجه نام فرد مورد نظر را در فهرست مخاطبان خود نخواهید دید. به منظور حفظ حریم شخصی کاربران، نام مخاطبین تنها با رضایت و تایید افراد برای شما نمایش داده می‌شود. 
 
ضمن اینکه در هر لحظه‌ای می‌توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کرده و قابلیت انتقال به دوستان را غیرفعال کنید. در واقع هر بار که نیاز به انتقال پول داشتید می‌توانید دوباره اجازه دسترسی به مخاطبین گوشی را به اپلیکیشن بدهید و از قابلیت‌های انتقال سریع و بدون کارمزد این روش بهره ببرید. به همین دلیل ممکن است هر بار مخاطبین جدید و یا حذف شده‌ای را نسبت به قبل در منوی انتقال به دوستان مشاهده کنید.
 
بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، پیش از این قابلیت‌هایی همچون پرداخت خودکار قبض، خرید سریع، بلوچارت، بلوباکس، برگشت پول و… را در اختیار کاربران خود قرار داده بود تا تجربه‌ای آسان، سریع و پربازده از خدمات مالی و بانکی خلق شود.
 
سرویس انتقال به دوستان، به صورت رایگان و در نسخه 2.1 اپلیکیشن بلو، در دسترس کاربران بلوبانک قرار گرفته است. بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.  
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانیhttps://blubank.com  مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.