تلفن همراه

گوشی

October 9, 2022
13:44 یکشنبه، 17ام مهرماه 1401
کد خبر: 139308

احتمال عرضه پیکسل تاشو تا سال آینده

گوگل هفته گذشته جدیدترین مدل‌های تلفن هوشمند پیکسل و نخستین ساعت هوشمند خود و جزئیاتی از تبلت پیکسل را معرفی کرد اما هنوز درباره گوشی تاشو، رسما خبری اعلام نکرده است.
پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو و پیکسل واچ گوگل هفته گذشته معرفی شدند و اگر حرفهای افشاگران حوزه فناوری صحت داشته باشد، این شرکت ممکن است سال آینده، نخستین گوشی تاشوی خود را معرفی کند.
 
راس یونگ، یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری، بر این باور است که گوشی پیکسل فولد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ توسط گوگل معرفی خواهد شد. این اظهارنظر وی، پاسخی به توییت رولاند کواند بود که اندکی پس از مراسم رونمایی محصولات گوگل، پرسیده بود: پس پیکسل تاشو چه شد؟ یونگ به او پاسخ داد: سه ماهه اول که منظورش مطمئنا سال آینده بود.
 
سپس کاربر دیگری از یونگ پرسید آیا گوشی تاشوی گوگل لغو شده است. یونگ گفت: آخرین باری که خبرش را شنیدم و گزارش شد، قرار بود عرضه این گوشی در ژانویه آغاز شود. یونگ پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود این گوشی، بهار ۲۰۲۳ در آمریکا روانه بازار خواهد شد.
 
بر اساس گزارش وب سایت اندروید پلیس، روزنامه نیویورک تایمز ماه گذشته گزارش کرده بود گوگل در مسیر عرضه گوشی پیکسل فولد به بازار در سال ۲۰۲۳ است. گوگل بخشی از تولید تلفن هوشمند خود را از چین به ویتنام منتقل کرده و اعلام کرده است قصد دارد سال آینده نیمی از گوشی‌های گران قیمت خود را در این کشور تولید کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.