تلفن همراه

گوشی

October 24, 2022
19:25 دوشنبه، 2ام آبانماه 1401
کد خبر: 139720

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۵ آبان معرفی می‌شوند

طی روزهای گذشته گزارش‌های زیادی در مورد احتمال معرفی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ طی روزهای آینده منتشر شده است. حالا بر اساس اعلام رسمی شیائومی، این گوشی‌ها در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) رسما معرفی خواهند شد.
در همین زمینه یک پوستر هم منتشر شده که ماژول دوربین یکی از گوشی‌های این سری را نشان می‌دهد. در این پوستر شاهد ماژول دوربین مبتنی بر دو دوربین بزرگ و یک دوربین کوچک هستیم که فلش باریک هم در سمت راست بخش پایینی آن دیده می‌شود. به طور کلی این ماژول دوربین عملا تفاوت زیادی با طراحی ماژول دوربین گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱T پرو ندارد. به نظر می‌رسد تنها تفاوت ظاهری همان شکل و شمایل فلش دوربین است.
 
حالا که شیائومی تاریخ معرفی این گوشی‌ها را رسما اعلام کرده، طی روزهای آینده بخشی از مشخصات آن‌ها رسما توسط این شرکت تایید خواهد شد. بر اساس اسناد فاش شده، به نظر می‌رسد این خانواده از ۴ گوشی ردمی نوت ۱۲، نوت ۱۲ پرو، نوت ۱۲ پرو پلاس و نوت ۱۲ پرو اولترا تشکیل شده است. از نظر سرعت شارژ هم احتمالا یکی از گوشی‌ها از سرعت شارژ ۲۱۰ واتی بهره می‌برد که سرعت بسیار بالایی محسوب می‌شود.
 
تمام گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ قرار است با نمایشگرهای AMOLED دارای رفرش ریت بالا عرضه شوند و مدل‌های پرو از چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ بهره می‌برند. ظاهرا این گوشی‌ها اوایل ۲۰۲۳ راهی بازارهای جهانی خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.