تلفن همراه

گوشی

November 1, 2022
9:42 سه شنبه، 10ام آبانماه 1401
کد خبر: 139927

آیفون SE 4 با نمایشگر ۵٫۷ یا ۶٫۱ اینچی عرضه خواهد شد

بر اساس اعلام راس یانگ که یکی از مشهورترین افشاگران صنعت موبایل محسوب می‌شود، مدیران هنوز در مورد اندازه‌ی نمایشگر آیفون SE 4 تصمیم‌گیری نکرده‌اند. این افشاگر اعلام کرده که اپل در حال بررسی انتخاب نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED و همچنین نمایشگر ۵.۷ یا ۶.۱ اینچی LCD برای این گوشی است. با توجه به این موضوع، هنوز مشخص نیست که نمایشگر این گوشی چه اندازه‌ای دارد و در زمینه OLED یا LCD بودن آن هم هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.
نمایشگر OLED هزینه‌ی بالاتری دارد و بهره‌گیری از چنین نمایشگری احتمالا منجر به افزایش قیمت این گوشی می‌شود. برای یادآوری باید بگوییم که در حال حاضر آیفون SE از نمایشگر LCD با حاشیه‌های ضخیم بهره می‌برد که در بخش پایینی آن دکمه‌ی هوم هم دیده می‌شود. این در حالی است که از سال ۲۰۱۲ تمام مدل‌های پرچم‌دار آیفون با نمایشگر OLED راهی بازار شده‌اند.
 
البته با توجه به افزایش استفاده از نمایشگرهای OLED، احتمالا هزینه‌ی ساخت این نمایشگرها به حدی کاهش پیدا کرده که حتی اپل هم برای نسل جدید آیفون SE چنین نمایشگری را در نظر گرفته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد سال آینده هم شاهد رونمایی از این گوشی نخواهیم بود و اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ از این آیفون رونمایی کند.
 
در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد نمایشگر ۵.۷ و ۶.۱ اینچی این گوشی منتشر شده و با توجه به اینکه ظاهرا اپل در این زمینه هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده، احتمالا در آینده‌ی نزدیک هم گزارش‌های دیگری در مورد اندازه‌ی نمایشگر آیفون SE 4 منتشر خواهد شد. با وجود اینکه قرار است نسل جدید آیفون SE با نمایشگر کم‌حاشیه‌ی مبتنی بر بریدگی راهی بازار شود، ولی هنوز مشخص نیست که آیا اپل برای این گوشی از سیستم فیس آی‌دی استفاده می‌کند یا نه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.