رسانه‌های اجتماعی

November 1, 2022
17:19 سه شنبه، 10ام آبانماه 1401
کد خبر: 139948

بیش از 50 کارمند تسلا برای تغییر فرآیند احراز هویت توییتر وارد عمل می‌شوند

بیش از 50 کارمند تسلا نیز برای انجام این تغییرات به کارمندان توییتر کمک می‌کنند که در بین آنها ده‌ها مهندس نرم افزار حضور  دارند.
از اولین برنامه‌های ایلان ماسک بعد از تصاحب توییتر، ظاهرا تغییر فرآیند احراز هویت و تعیین حق اشتراک ماهانه 20 دلار برای تیک آبی است. ایلان ماسک ضرب‌الاجلی یک هفته‌ای برای کارمندان توییتر تعیین کرده تا تغییرات لازم را در سیستم احراز هویت اعمال کنند وگرنه اخراج می‌شوند. حالا گفته می‌شود بیش از 50 کارمند تسلا نیز برای انجام این تغییرات به کارمندان توییتر کمک می‌کنند که در بین آنها ده‌ها مهندس نرم افزار حضور دارند.
 
کارمندان توییتر می‌گویند ایلان ماسک به آنها اعلام کرده طی هفت روز و در شیفت‌های کاری 12 ساعته باید بتوانند این تغییرات را اعمال کرده و فرآیند احراز هویت را تغییر دهند وگرنه شغل خود را از دست خواهند داد.
 
ایلان ماسک ده‌ها مهندس تسلا را برای بررسی کدها به توییتر آورد
ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بعد از فراز و نشیب‌های زیاد در نهایت توییتر را در تاریخ 28 اکتبر با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد و بلافاصله بعد از تصاحب این شبکه اجتماعی، مدیرعامل و برخی مدیران ارشد را اخراج کرد. از اولین برنامه‌هایی که ایلان ماسک بعد از خرید توییتر استارت زده، تغییر سیستم احراز هویت و افزایش قیمت حق اشتراک تیک آبی است. وی برای حساب‌های کاربری دارای تیک آبی حق اشتراک ماهانه 20 دلاری تعیین کرده و کاربرانی که این حق اشتراک را پرداخت نکنند، تیک آبی آنها حذف می‌شود.
 
براساس برخی مستندات داخلی، کارمندان سایر شرکت‌های ایلان ماسک اکنون مجاز به کار در توییتر هستند. گفته می‌شود بیش از 50 نفر از پرسنل تسلا، دو نفر از شرکت بورینگ که در حال ساخت تونل‌های زیرزمینی هستند و یک نفر از شرکت نورالینک که در زمینه توسعه تراشه‌های مغزی کار می‌کند، در توییتر مشغول فعالیت شده‌اند.
 
به علاوه ظاهرا برخی از دوستان، مشاوران و حامیان ایلان ماسک، از جمله «جرد بیرچال»، رئیس دفتر خانواده او، «جیسون کالاکانیس»، سرمایه‌گذار و مدیر عملیاتی و بنیانگذار PayPal نیز در این حوزه وارد شده‌اند. همچنین نام ده‌ها مهندس نرم افزار تسلا در فهرست افرادی که وارد همکاری در توییتر شده‌اند، دیده می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.