تلفن همراه

گوشی

November 4, 2022
16:31 جمعه، 13ام آبانماه 1401
کد خبر: 140031

هواوی جایگاه برترین فروشنده گوشی‌های تاشو چین را به‌خود اختصاص داد

هواوی در رویداد اخیر خود اعلام کرد که درحال‌حاضر درجایگاه اول برترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند تاشو چین قرار دارد.
هواوی در کنفرانس معرفی گوشی تاشو Pocket S خبرهای جالبی به‌اشتراک گذاشت. یو چنگ‌دونگ، مدیرعامل هواوی گزارش داد که این شرکت جایگاه برترین فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو چین را به‌خود اختصاص داده است.
 
مدیرعامل هواوی همچنین اعلام کرد این شرکت از سپتامبر سال جاری بر بازار گوشی‌های تاشو چین تسلط داشته است. علاوه‌براین، محصولات غول فناوری چینی به‌ پرتقاضاترین دستگاه‌ها میان کاربران تبدیل شد‌ه‌اند.
 
یو چنگ‌دونگ، داده‌های مربوط به محموله‌های گوشی‌های هوشمند را در رویداد معرفی Pocket S به‌نمایش گذاشت که براساس آن، هواوی در صدر جدول فروشندگان گوشی‌های تاشو قرار دارد. به‌نوشته‌ی HuaweiCentral، این شرکت درحال‌حاضر ۵۲ درصد از سهم بازار گوشی‌های تاشو چین را دراختیار دارد.
 
مدیرعامل هواوی اظهارداشت که دستاورد این شرکت در بازار گوشی‌های تاشو، نتیجه‌ی تلاش‌های مستمر است. این شرکت با ادامه‌ی مسیر نوآوری‌، تمرکز خود را روی بهبود طراحی، چیدمان و بخش‌های اساسی دستگاه‌ها، افزایش داده است.
 
ازطرف دیگر، هواوی همیشه تجربه‌ی کاربری خوبی به مشتریان خود ارائه داده است. این شرکت برخی از بهترین عملکردها و خدمات را برای محصولات خود ارائه داده و درنتیجه اعتماد و حمایت مصرف‌کنندگان را به‌خود جلب کرده است.
 
شایان‌ذکر است هواوی بیشترین میزان رضایت مصرف‌کنندگان در بازار گوشی‌های تاشو بازار چین به‌دست آورده است. غول فناوری چینی درنهایت ثابت کرد که قابلیت‌های خارق‌العاده‌ای را در محصولات هوشمند خود پیاده‌سازی کرده است.
 
گزارش‌های IDC برای سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که میزان درآمد حاصل از فروش گوشی‌های تاشو در چین، نسبت به سه‌ماهه‌ی مشابه سال گذشته حدود ۲۴۶ درصد افزایش یافته است. طبق این گزارش، هواوی، آنر، سامسونگ، ویوو و شیائومی به‌ترتیب جایگاه اول تا پنجم برترین فروشندگان گوشی‌های تاشو چین را به‌خود اختصاص داده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.