تلفن همراه

فناوری

November 5, 2022
11:45 شنبه، 14ام آبانماه 1401
کد خبر: 140042

سامسونگ احتمالا برای افزایش شارژدهی باتری، حالت Light Performance را به گلکسی S23 می‌آورد

این حالت با کاهش کلی عملکرد دستگاه، مصرف انرژی را کم می‌کند که منجر به افزایش شارژدهی می‌شود.
سامسونگ خودش را برای معرفی سری گلکسی S23 آماده می‌کند؛ پرچمدارهایی که اواخر 2022 یا اوایل 2023 از راه می‌رسند. حالا گزارشی جدید می‌گوید سامسونگ برای افزایش شارژدهی باتری نسل بعدی پرچمدارهای خود، آن‌ها را به «Light Performance» مجهز می‌کند.
 
طبق شایعات، سامسونگ ظرفیت باتری گوشی‌های گلکسی S23 و S23 پلاس را افزایش می‌دهد. ظرفیت باتری مدل استاندارد به 3900 میلی آمپر ساعت و مدل پلاس به 4700 میلی آمپر ساعت افزایش می‌یابد، البته ظرفیت مدل اولترا همچنان 5000 میلی آمپر ساعت باقی می‌ماند.
 
سامسونگ با معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود در سال جاری میلادی، به آن‌ها حالت Light Performance را اضافه کرد تا در کنار حالت استاندارد، کاربران بتوانند شارژدهی را افزایش دهند. حالا به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، این حالت به نسل بعدی سری گلکسی S اضافه می‌شود.
 
حالت Light Performance در سری گلکسی S23
به گفته Ice Universe، سامسونگ در حالت جدید مصرف انرژی را بطور چشمگیری کاهش می‌دهد و البته این وضعیت جدا از حالت صرفه‌جویی مرسوم در گوشی‌های هوشمند است.
 
این حالت تاثیری روی عملکرد گوشی‌های سامسونگ در زمان اجرای بازی‌ها ندارد و کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات Game Booster همچنان به بالاترین عملکرد دسترسی داشته باشند. بنابراین نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
 
سامسونگ برای گوشی‌های سری گلکسی S23 به سراغ تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 می‌رود که طبق بنچمارک‌ها، عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بنابراین حتی در حالت Light هم احتمالا کاربران با افت عملکرد چندان زیادی روبه‌رو نخواهند شد.
 
در کنار قدرت بالا، طبق گزارش‌ها باید منتظر مصرف انرژی بهینه‌ای توسط این چیپ باشیم. بنابراین استفاده از یک تراشه کم‌مصرف به همراه افزایش ظرفیت باتری و حالت Light، می‌تواند منجر به شارژدهی بالاتر سری گلکسی S23 به ویژه مدل‌های استاندارد و پلاس شود.
 
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که اسکرین شات بالا، مربوط به گلکسی زد فولد 4 و نه گلکسی S23 است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.