رسانه‌های اجتماعی

November 6, 2022
16:08 یکشنبه، 15ام آبانماه 1401
کد خبر: 140114

نسخه iOS توییتر با اشتراک 7.99 دلاری بلو برای دریافت تیک آبی به‌روزرسانی شد

نسخه جدید توییتر برای سیستم عامل iOS منتشر شده که سرویس جدید Twitter Blue با هزینه ماهانه 7.99 دلار را برای کاربران ارائه می‌کند.
نسخه iOS برنامه توییتر برای پشتیبانی از سرویس Twitter Blue ایلان ماسک با هزینه 7.99 دلار در ماه به‌روزرسانی شده است. در توضیحات جدیدترین به‌روزرسانی این برنامه در اپ استور اپل نوشته شده که باید هزینه سرویس بلو را پرداخت کنید تا حساب شما «درست مانند افراد مشهور، شرکت‌ها و سیاستمدارانی که هم اکنون آن‌ها را دنبال می‌کنید»، تیک آبی دریافت کند.
 
نسخه جدید توییتر برای iOS شب گذشته منتشر شد که شامل سرویس اشتراکی جدید توییتر بلو می‌شود. در حال حاضر، تنها مورد اضافه شده این است که تمام کاربران با ثبت نام در این سرویس، می‌توانند تیک آبی تاییدیه را دریافت کنند. توییتر همچنین به برخی از ویژگی‌های جدید دیگر نیز اشاره کرد که «به‌زودی ارائه می‌شوند.»
 
تغییرات آینده توییتر
لیست تغییراتی که به‌زودی ارائه خواهند شد، به شرح زیر است:
 
ارائه تبلیغات کمتر و مرتبط‌تر به کاربران Twitter Blue
امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر
اولویت‌بندی پاسخ‌ها، منشن‌ها و جستجو محتوای کاربران
در نهایت توضیحات نسخه جدید توییتر در iOS آمده که سرویس Twitter Blue هم اکنون در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و بریتانیا در دسترس است. البته «استر کرافورد»، مدیر محصول این شبکه اجتماعی تایید کرد که آن‌ها در حال آزمایش و اعمال تغییراتی هستند و به همین دلیل ممکن است برخی از کاربران به آن دسترسی نداشته باشند.
 
با این حال، توییتر تلاش کرده تا برنامه اعتبارسنجی خود را که قبلا بسیار محدود بود، در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. ایلان ماسک، مالک جدید تو‌ییتر به شدت روی این تاییدیه به عنوان راهی برای افزایش تعداد مشترکان تو‌ییتر بلو و همچنین افزایش درآمد شرکت تکیه کرده است.
 
همچنین با به‌روزرسانی امروز، توییتر تمام زیرساخت‌های تایید قبلی از جمله فرآیند مورد نیاز درخواست تیک آبی را حذف کرده است. همچنین در بخش نوتیفیکیشن‌ها، فید اختصاصی «تایید شده» (Verified) اکنون به‌طور پیش‌فرض نمایش داده می‌شود و برای دیدن اعلان‌های حساب‌های تایید نشده، باید آن را تغییر دهید.
 
هنوز به طور دقیق مشخص نیست که دریافت تیک آبی از طریق توییتر بلو چه زمانی فعال می‌شود یا چه زمانی در دسترس دستگاه‌های اندرویدی قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد که به‌زودی باید منتظر آن باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.