تلفن همراه

گوشی

November 7, 2022
13:44 دوشنبه، 16ام آبانماه 1401
کد خبر: 140134

مشخصات دوربین گوشی‌های هوشمند سری ردمی K60 فاش شد

درحالی‌که انتظار می‌رود شیائومی طی ماه‌های آینده، سری ردمی K60 را حداقل در سه‌مدل معرفی کند؛ اکنون مشخصات احتمالی دوربین این گوشی‌ها دردسترس قرار گرفته است.
شایعات نشان می‌دهند که سری شیائومی ۱۳ تا پایان نوامبر یا اوایل دسامبر در چین معرفی خواهند شد. پس‌از معرفی این گوشی‌ها، تمرکز شرکت چینی روی سری ردمی K60 خواهد بود که گفته می‌شود حداقل در سه‌مدل K60 استاندارد، K60 Pro و K60 Gaming عرضه خواهند شد. اکنون افشاگر قابل‌اعتماد، DigitalChatStation اطلاعات مهمی درمورد دوربین‌های سری ردمی K60 به‌اشتراک گذاشته است.
 
براساس اعلام DigitalChatStation، یکی از مدل‌های سری ردمی K60 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهد شد، درحالی‌که مدل دیگر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS روانه‌ی بازار خواهد شد.
 
به گزارش Gizmochina، احتمال دارد دوربین اصلی ردمی K60 استاندارد از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی بهره ببرد، درحالی‌که ردمی K60 Pro به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. اطلاعات جدید به‌دست آمده درمورد دوربین این گوشی‌ها کمی سردرگم‌کننده است زیرا گزارش‌های قبلی به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در مدل استاندارد این گوشی‌ها اشاره داشت. بدین‌ترتیب، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دوربین‌های اصلی سری ردمی K60 بازهم نیاز به انتشار گزارش‌های دیگری داریم.
 
انتظار می‌رود ردمی K60 از صفحه‌نمایش AMOLED تخت بهره ببرد و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر این دستگاه تعبیه خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به تراشه‌ی Dimensity 8200، باتری ۵۵۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد.
 
درمقام مقایسه، ردمی K60 Pro نسبت به مدل استاندارد این گوشی احتمالاً از تراشه‌ی بهتر، دوربین‌هایی با کیفیت بالاتر و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر بهره خواهد برد. ازطرف دیگر، انتظار می‌رود مدل ردمی K60 Gaming با پنل AMOLED با وضوح 2K، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و شارژر ۱۰۰ واتی عرضه شود.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که سری ردمی K60 در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ در چین عرضه خواهند شد. برخی از مدل‌های این دستگاه احتمالاً با نام متفاوت و تحت برند پوکو روانه‌ی بازارهای جهانی خواهند شد. این احتمال هم وجود دارد که ردمی K60 Gaming در بازارهای غیر از چین با نام پوکو F4 GT به‌فروش برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.