تلفن همراه

گوشی

November 9, 2022
16:35 چهارشنبه، 18ام آبانماه 1401
کد خبر: 140224

طرح‌واره منتسب‌به گوشی تاشدنی آنر مجیک Vs فاش شد

طرحواره‌ی منتسب به Magic Vs،‌ جدیدترین گوشی تاشدنی آنر را نشان می‌دهد. به احتمال زیاد این دستگاه تاشدنی اوایل آذر معرفی می‌شود.
آنر روز گذشته گفت روز ۲۳ نوامبر (۲ آذر) رویداد جدیدی برگزار می‌کند. درحالی‌که رونمایی گوشی مجیک ۵ در این رویداد قطعی به نظر می‌رسد، خبرگزاری گیزموچاینا می‌گوید احتمالاً در رویداد آنر شاهد رونمایی گوشی دیگری نیز خواهیم بود. ممکن است آنر نسخه‌ی جدید رابط کاربری MagicOS 7.0 را نیز معرفی کند.
طرحواره‌ی منتسب به آنر مجیک وی اس (Honor Magic Vs) که توسط یک افشاگر در ویبو فاش شده، نشان می‌دهد این دستگاه تاشدنی ضخامت کمی دارد. احتمالاً آنر مجیک Vs یکی از دستگاه‌هایی است که در رویداد دوم آذر رونمایی می‌شود. مجیک Vs قرار است نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی مجیک V باشد که پیش‌تر روانه‌ی بازار شده است.
 
گفته می‌شود گوشی آنر مجیک Vs باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات دارد و وزنش به ۲۶۱ گرم می‌رسد. براساس طرحواره‌ی فاش‌شده، آنر مجیک Vs تقریباً هیچ تفاوت ظاهری با آنر مجیک V ندارد، اما ظاهراً کمی باریک‌تر است.
 
احتمالاً در روزهای منتهی به مراسم جدید آنر، خبرهای بیشتری درباره‌ی مجیک Vs خواهیم شنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.