تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 12, 2022
10:53 شنبه، 21ام آبانماه 1401
کد خبر: 140270

یک فعال کسب و کار اینترنتی مدعی شد: بسته حمایتی دولت زیان وارده به کسب و کارهای دیجیتال را جبران می‌کند

یک فعال کسب و کار اینترنتی گفت: بسته حمایتی دولت موجب تقویت اپلیکشین‌های داخلی و در عین حال جبران زیان‌های وارده به کسب و کارها می‌شود.
آرمینا مهرابی فعال در حوزه تجهیزات ورزشی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: فضای دیجیتال زمینه‌ای را فراهم کرد تا افرادی که مشاغل دولتی ندارند بتوانند در حوزه‌های مورد علاقه و تخصصی خود در این فضا درآمدزایی داشته باشند که شرایط موجود به دنبال محدودیت‌ها در اینستاگرام و اپلیکشین‌های خارجی موجب شد تا تدبیری مناسب برای این کسب و کارها اندیشیده شود که بسته حمایتی دولت در این راستا بوده است.
 
وی افزود: تا جایی که مطلع شدم در این بسته معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان این مشاغل دیده شده که به این افراد امکان می‌دهد با تمام توان در بستر اپلیکیشن‌های داخلی فعالیت کنند.
 
این فعال کسب و کار اینترنتی گفت: همین خود یک مزیت عمده است که به کسب و کارهای مجازی کمک می‌کند تا بخش قابل توجهی از درآمد خود را محفوظ کنند که جبران کننده خسارت‌های متحمل شده در دوران کرونا خواهد بود.
 
مهرابی ادامه داد: حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی هم از آن دسته از حوزه‌هاست که امکاناتی از قبیل مکانی مناسب و بزرگ برای عرضه محصولات نیاز دارد که در شرایط موجود تامین آن برای خیلی‌ها امکان پذیر نیست.
 
وی بیان کرد: کسب و کارهای دیجیتال فرصتی عالی برای افراد به منظور کسب درآمد است که البته این نیاز وجود دارد که نرم‌افزارهای داخلی هم خدمات خود به مشتری‌ها را توسعه داده و خود را به سطح مشابه‌های خارجی برسانند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.