تلفن همراه

گوشی

November 13, 2022
17:51 یکشنبه، 22ام آبانماه 1401
کد خبر: 140370

نمونه تصویر دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا برتری آن را نسبت به S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو نشان می‌دهد

مقایسه نمونه تصویر ثبت‌شده با گلکسی S23 اولترا درمقایسه با گلکسی S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو نشان‌دهنده‌ی برتری نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ است.
 
Ice Universe افشاگر معروف، قبلاً جزئیاتی درمورد سری گلکسی S23 سامسونگ به‌اشتراک گذاشته است و این‌بار برخی ویژگی‌های دوربین S23 اولترا را ارائه داده است. پیش‌از این گزارش‌هایی درمورد برتری قابلیت بزرگ‌نمایی S23 اولترا نسبت به S22 اولترا منتشر شده بود و اکنون مقایسه‌ای میان دوربین اصلی نسل بعدی پرچم‌دار غول فناوری کره‌ی جنوبی با رده‌بالاترین گوشی فعلی آن و همچنین پیکسل ۷ پرو گوگل انجام شده است.
 
مقایسه عکس سوژه که یک کدوتنبل است نشان‌دهنده‌ی دهنده‌ی تفاوت کیفیت دوربین S23 اولترا، S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو است. Ice Universe از دنبال‌کنندگان حساب توییتر خود درخواست کرده است تا بدون اطلاع از این‌که کدام عکس با کدام گوشی ثبت شده است، بهترین آن‌ها را انتخاب کنند. بیشتر دنبال‌کنندگان او، اولین عکس را انتخاب کردند که مربوط به تصویر ثبت‌شده با دوربین اصلی S23 اولترا بود. جای تعجب نیست که کیفیت تصویربرداری پرچم‌دار بعدی سامسونگ، بهتر از نسل کنونی آن باشد و علاوه‌براین، کیفیت بالاتر آن نسبت به پیکسل ۷ پرو، بسیار درخورتوجه است.
 
(از راست به چپ نمونه تصویر مربوط به پیکسل ۷ پرو، گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا است)
 
پیکسل ۷ پرو گوگل، ازنظر قدرت عکاسی امتیاز بسیار بالایی دریافت کرده است و به‌عنوان مثال ازنظر DXOMark، فقط دوربین هواوی میت ۵۰ پرو از پرچم‌دار کنونی گوگل عملکرد بهتری دارد. درمقام مقایسه امتیاز DXO این دو دستگاه به‌ترتیب ۱۴۷ و ۱۴۹ است. گلکسی S22 اولترا در این معیار با امتیاز ۱۳۵ در جایگاه دوازدهم فهرست قرار دارد و مقایسه نشان می‌دهد که دوربین این گوشی در ثبت جزئیات سطح کدوتنبل نسبت به مدل جدید آن ضعف دارد. بااین‌حال، مشکل مذکور در S23 اولترا دیده نمی‌شود زیرا عکس میوه‌ی نارنجی را با جزئیات بسیار بیشتر و وضوح بالاتر نسبت به نمونه‌ عکس‌های ثبت‌شده با دستگاه‌های دیگر ثبت کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.