تلفن همراه

گوشی

November 18, 2022
16:21 جمعه، 27ام آبانماه 1401
کد خبر: 140535

مشخصات گوشی وان پلاس ۱۱ با تراشه جدید کوالکام و دوربین سه‌گانه فاش شد

شایعه‌ی جدیدی ادعا می‌کند وان پلاس ۱۱ با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام و دوربین سه‌گانه و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود.
 
براساس گزارش فون‌آرنا به‌نقل از حساب کاربری Heyitsyogesh@ در توییتر، گوشی وان پلاس ۱۱ قرار است با نمایشگر ۶٫۷ اینچ OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تولید شود. احتمالاً نمایشگر این گوشی به هنگام نمایش برخی از محتواهای بصری از نرخ نوسازی ۱۰ یا یک هرتز استفاده می‌کند تا مصرف انرژی پایین بیاید.
 
گوشی OnePlus 11 با پردازنده‌ی جدید Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام تولید می‌شود. پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام همچون A16 اپل از لیتوگرافی چهار نانومتری TSMC استفاده می‌کند و ۲۵ درصد سریع‌تر و ۴۵ درصد کم‌مصرف‌تر از Snapdragon 8 Gen 1 است. کوالکام به هنگام معرفی اسنپدراگون جدید گفت این پردازنده یک هسته‌ی اصلی ۳٫۲ گیگاهرتزی، چهار هسته‌ی میانی ۲٫۸ گیگاهرتزی و سه هسته‌ی کم‌مصرف ۲٫۰ گیگاهرتزی دارد.
 
افشاگر توییتری ادعا می‌کند وان پلاس 11 در مدل‌هایی با هشت یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد. این مشخصات سخت‌افزاری برای دستگاه‌های رده‌بالای اندرویدی کاملاً استاندارد است.
 
احتمالاً در وان پلاس 11 شاهد بازگشت دوربین هسل‌بلاد خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود این گوشی در پنل پشتی از سه دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کند. ممکن است وان پلاس 11 در پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره بگیرد.
 
گفته می‌شود وان پلاس ۱۱ باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ سیمی ۱۰۰ وات دارد. وان پلاس ۱۱ با رابط کاربری OxygenOS 13 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ دردسترس قرار خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.