بازی

فناوری اطلاعات

November 19, 2022
13:25 شنبه، 28ام آبانماه 1401
کد خبر: 140554

تاریخ انتشار نسخه‌ نسل بعد ویچر ۳ مشخص شد؛ نمایش گیم‌پلی هفته‌ آینده

شرکت سی‌دی پراجکت رد برای مدت زیادی است که روی نسخه نسل نهمی بازی ویچر ۳ (The Witcher 3) کار می‌کند. بازی ویچر ۳ یکی از بهترین عناوین در سبک نقش آفرینی و بهترین بازی ویچر ساخته شده تا به امروز است. این بازی در سال ۲۰۱۵ عرضه شده و جزو عناوین اولیه برای کنسول‌های نسل ۸ بود.
حال سی‌دی پراجکت رد نسخه کامل ویچر ۳ (The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition) را معرفی کرده است. این نسخه از بازی در اصل برای کنسول‌های نسل نهمی بهینه شده است. از طرفی ارتقاء به نسخه نسل نهمی برای افرادی که بازی ویچر ۳ را روی نسل ۸ خریداری کرده‌اند رایگان است.
 
نسخه کامل ویچر ۳ برای نسل ۹ بهینه شده اس. از این رو به طور کامل با سخت افزارهای امروزی سازگار بوده و در بخش‌های زیادی نسبت به عنوان اولیه بهبود داشته است. این بهبود‌ها شامل گرافیک بالاتر، پشتیبانی از ری‌تریسینگ، لود سریع‌تر بازی روی کنسول و مواردی دیگر از این قبیل است. همینطور اینکه محتوای جدیدی به بازی اضافه شده که از سریال ویچر الگو بردار کرده است. جزئیات کامل این نسخه از بازی هفته آینده منتشر خواهد شد.
 
شما می‌توانید نسخه کامل ویچر ۳ را به راحتی از فروشگاه‌های مختلف برای کنسول‌های نسل ۹ خریداری کنید. همینطور اینکه محتواهای جانبی بازی مثل قلب‌های سنگی (Hearts of Stone) و خون و شراب (Blood and Wine) نیز به طور رایگان روی بازی وجود خواهند داشت. نسخه فیزیکی این بازی نیز به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
در همان سال ۲۰۱۵ هم بازی ویچر ۳ از لحاظ بصری بسیار زیبا بود. همینطور اینکه دنیای بازی نیز بسیار گسترده بوده که باعث شد این زیبایی گرافیکی بیشتر به چشم بیاید.
 
نکته جالب اینجاست که نسخه نسل هشتمی ویچر ۳ نیز به روزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد. این به روزرسانی قرار است ویچر ۳ را از لحاظ عملکردی بهبود بخشد. همینطور اینکه محتواهای جدید گفته شده را به نسخه نسل هشتمی بازی نیز اضافه کند.
 
به طور کلی بازی ویچر ۳ عنوانی است که یک گیمر امروزی باید تجربه کند. داستان این بازی به شدت خوب بوده و از طرفی گیم‌پلی نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. سی‌دی پراجکت رد تلاش کرده تا با عرضه نسخه نسل نهمی بازی ویچر ۳ آن را دوباره زنده کند. اینکه چگونه از این بازی استقبال خواهد شد هنوز مشخص نیست ولی قطعاً طرفداران ویچر حاضر هستند شماره ۳ را با ویژگی‌های نسل ۹ تجربه کنند.
 
چیزی که در نسخه نسل هشتمی ویچر ۳ آزاردهنده بود سرعت لود بازی بود. البته سی‌دی پراجکت رد در این زمینه هوشمندانه عملکرده و سعی کرده بود تا در مدت زمان لود شدن بازی، راوی داستانی را برای بازیکنان بگوید. با این حال گاهی اوقات این مدت زمان به حدی طولانی بود که داستان راوی نیز کفاف نمی‌داد. حال اینطور که به نظر می‌رسد نسخه ارتقاء یافته ویچر ۳ تغییر زیادی با نسخه اصلی از لحاظ محتوا نداشته بلکه از لحاظ تکنیکی بهتر شده است.
 
نسخه نسل نهمی بازی ویچر ۳ در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.