تلفن همراه

سیستم‌عامل

November 19, 2022
18:14 شنبه، 28ام آبانماه 1401
کد خبر: 140582

سامسونگ اندروید 14 را سریع‌تر از اندروید 13 برای محصولات خود منتشر خواهد کرد

سامسونگ وعده داده نسخه‌های بعدی One UI را سریع‌تر برای محصولات خود منتشر می‌کند.
 
سامسونگ در انتشار اندروید 13 برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عملکرد خوبی داشته و تقریباً دو‌ماه پس از انتشار نسخه پایدار این نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل، شاهد شروع انتشار آن همراه با رابط کاربری One UI 5.0 برای محصولات سامسونگ بودیم. با وجود این موضوع، کره‌ای‌ها می‌خواهند سال آینده میلادی عملکرد بهتری در انتشار بروزرسانی‌ها داشته باشند.
 
سامسونگ امسال عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خود داشت و همچنین برندهای دیگر را هم پشت سر گذاشت. علاوه بر این، کره‌ای‌ها اندروید 13 و One UI 5.0 را برای طیف وسیعی از محصولات خود منتشر کردند که تنها محدود به چند پرچمدار نبود و البته در آینده هم دستگاه‌های بیشتری آن را دریافت می‌کنند.
 
سامسونگ اندروید 14 را سریع‌تر منتشر می‌کند
با وجود چنین عملکردی، سامسونگ می‌خواهد سال آینده میلادی عملکرد بهتری برای اندروید 14 داشته باشد. این کمپانی با انتشار یک پست در کره جنوبی، سرعت بالای خود در انتشار رابط کاربری One UI 5.0 و همچنین ارائه آن برای تعداد بالایی از محصولات را به رخ رقبا کشیده است.
 
سامسونگ همچنین اطمینان داده که نسخه‌های بعدی One UI را سریع‌تر منتشر می‌کند و دستگاه‌های بیشتری آن را دریافت خواهند کرد. بنابراین باید منتظر انتشار سریع‌تر اندروید 14 برای محصولات سامسونگ باشیم.
 
سامسونگ در سال‌های اخیر قدم‌های مثبتی برای انتشار بروزرسانی‌ها برای محصولات خود برداشته است؛ از افزایش مدت‌زمان پشتیبانی از پرچمدارها و گوشی‌های سری گلکسی A گرفته تا سرعت بالاتر برای انتشار آن‌ها. بنابراین کره‌ای‌ها بر نرم‌افزار تمرکز ویژه‌ای کرده‌اند تا در این بخش هم بتوانند پابه‌پای رقیب اصلی‌شان، یعنی اپل حرکت کنند.
 
نسخه بعدی One UI با نام احتمالی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 خواهد بود و احتمالاً اواسط سال آینده میلادی رسماً معرفی خواهد شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.