رسانه‌های اجتماعی

November 20, 2022
13:58 یکشنبه، 29ام آبانماه 1401
کد خبر: 140605

ایلان ماسک مدیر تبلیغات توییتر را پس از متقاعد‌کردن برای ادامه کار، اخراج کرد!

«رابین ویلر»، رئیس بخش فروش تبلیغات توییتر با ارسال یک توییت، خروج خود از این شرکت را تایید کرد.
پس از اینکه هفته گذشته گفته شد ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، «رابین ویلر»، رئیس بخش فروش تبلیغات این شبکه اجتماعی را متقاعد کرد تا در شرکت بماند، اکنون به نظر می‌رسد او را اخراج کرده است!
 
«کیسی نیوتن» از نشریه Platformer که در چند وقت گذشته استعفای کارمندان توییتر را گزارش می‌کند، در توییت جدید خود بدون اشاره به جزئیات خاصی، توضیح داده که ویلر از این شرکت اخراج شده است. پس از آن، خود ویلر نیز در توییت جدیدی نوشت: «برای تیم و مشتریانم… شما همیشه اولین و تنها اولویت من بوده‌اید.» در انتهای این توییت از ایموجی سلام نظامی استفاده شده که در چند وقت گذشته به نشانه‌ای برای ترک یک شرکت تبدیل شده است.
 
ورود ایلان ماسک، خروج کارمندان توییتر
پس از روی کار آمدن ایلان ماسک، بسیاری از مدیران ارشد توییتر این شرکت را ترک کردند و این جدیدترین تغییر بخش تبلیغات آن محسوب می‌شود. در اوایل این ماه، «سارا پرسونت»، مدیر ارشد تبلیغات آن نیز از سمت خود استعفا کرده بود. سپس، گزارش شده بود که ویلر، معاون وقت رویکردهای مشتریان ایالات متحده، به همراه «یوئل راث»، رئیس بخش اعتماد و ایمنی توییتر از سمت خود استعفا کرده بودند، اما در آن زمان گفته شد که ماسک او را برای ادامه کار خود متقاعد کرده است.
 
بی‌ثباتی توییتر، همراه با چندین عامل دیگر، تبلیغ‌کنندگان را خوشحال نکرده است. تاکنون سه شرکت تبلیغاتی بزرگ به مشتریان خود در مورد اجرای کمپین‌های خود در این شبکه اجتماعی هشدار داده‌اند.
 
علاوه بر این، توییتر در چند وقت گذشته بخش زیادی از مدیران و کارکنان خود را از دست داده است. زمانی که ماسک خرید آن را نهایی کرد، چندین مدیر ارشد، از جمله مدیرعامل آن را برکنار کرد و از آن زمان تاکنون نیز چندین نفر دیگر استعفا کرده‌اند. او همچنین با انجام یک برنامه تعدیل نیرو گسترده، هزاران کارگر و پیمانکار را اخراج کرد و سپس از آن‌ها خواست که با فرهنگ «سخت‌کوشی» جدید موافقت کرده یا از شرکت خارج شوند. طبق گزارش‌ها، کارکنان تو‌ییتر چندان با خط‌ونشان‌های جدید ایلان ماسک موافق نیستند و حتی برخی کارمندان قدیمی به سقوط توییتر تا چند هفته آینده اشاره کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.