باندپهن

باندپهن ثابت

November 20, 2022
18:28 یکشنبه، 29ام آبانماه 1401
کد خبر: 140621

شکوری: ارزیابی عملکرد، اهمیت زیربنایی در توسعه زیرساختی شرکت مخابرات ایران در مناطق مختلف دارد

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در نشست فعالان و عرصه ارتباطات با تشریح اهمیت زیربنایی بخش برنامه ریزی راهبردی در صنعت مخابرات گفت: با ارزیابی عملکرد انجام شده، مناطق مخابرات سمنان، لرستان، تهران، اردبیل و آذربایجان شرقی بهترین امتیازها را در ارزیابی های انجام شده به خود اختصاص داده اند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی با تشریح مدل ارزیابی عملکرد مناطق مخابراتی در بخش های مختلف اظهار داشت: درصد مطالبات وصول شده کلی آرپوی خدمات باند پهن و تجاری بررسی نرخ مهاجرت مشتریان و در نهایت تحقق برنامه های دایری در بخش های مختلف از اهم معیارهای ارزیابی است.
 
وی گفت: ارزیابی راهبردها و رویکرد های نوآورانه نیز از بخش های مهم مدل ارزیابی عملکرد مناطق است.
شکوری خاطرنشان کرد: از تلاش تمام مناطق و تمام کارمندان و همچنین حمایت های مدیران ارشد ستادی برای تحقق مدل ارزیابی ۶ ماهه سال جاری قدردانی می کنیم.
 
شکوری گفت: در۶ماهه اول سال ۱۴۰۱ ،افزایش درآمد نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد محقق شده است که امید داریم در شش ماهه دوم با افزایش ۱۰ درصدی به ۴۰ درصد افزایش درآمد که طبق برنامه ی پیش بینی شده معاونت راهبردی است، برسیم.
 
شکوری استان های برتر در طرح موثر نهضت جهادی توسعه فیبر نوری را معرفی کرد و گفت: استان های آذربایجان غربی و قزوین در بررسی و احصای منابع خود برای اجرای سازه طرح نجما بهترین عملکرد را در ارزیابی های انجام شده، داشته اند.
 
معاون راهبرد و کسب و کار شرکت مخابرات ایران در مورد امتیاز نهایی ارزیابی ۶ ماهه مناطق از لحاظ عملکرد بهینه در حوزه مدیریت املاک گفت: استان های سمنان، مرکزی و سیستان و بلوچستان عملکرد بهتری را در این بخش داشته اند.
 
وی در خصوص ارایه خدمات مخابراتی به زائر اربعین حسینی توسط مناطق گفت: مناطق مخابراتی خوزستان، ایلام، کرمانشاه و کردستان، نقش بسزایی در ارایه ارتباطات داشتند.
گفتنی ست، شرکت امید ژرف نگر ارائه دهنده شبکه نورونتا برای سازمان ها در کل کشور و شرکت سامان سازه غدیر در حوزه ساماندهی املاک و کسب درآمد، به عنوان شرکت های برتر همکار در ارزیابی عملکرد، برگزیده شدند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.