رسانه‌های اجتماعی

November 26, 2022
18:52 شنبه، 5ام آذرماه 1401
کد خبر: 140771

لینکدین قابلیت زمان‌بندی پست‌ها را در دسترس کاربران قرار داد

این ویژگی ظاهراً در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است تا بتوانند پست‌های خود را به‌صورت زمان‌بندی شده ارسال کنند.
مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، لینکدین نیز قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه کرده است که با وجود آن می‌توانند پست‌های خود را به‌صورت زمان‌بندی شده ارسال کنند.
 
طبق توییتی که در ماه آگوست توسط «نیما اوجی»، توسعه‌دهنده وب و محقق برنامه منتشر شده است، به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت از ماه‌ها قبل در حال آزمایش این ویژگی جدید بوده است، اما اکنون طبق گزارش‌های زیادی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در دسترس کاربران لینکدین قرار گرفته است.
 
«مت ناوارا»، مشاور شبکه‌های اجتماعی، اخیرا تأیید کرده که ویژگی زمان‌بندی پست‌های لینکدین را در نسخه اندروید برنامه و وب‌سایت آن مشاهده کرده است. با این حال، همچنان گفته شده که برخی کاربران ممکن است هنوز به آن دسترسی نداشته باشند.
 
نحوه زمان‌بندی پست‌ها در لینکدین
کاربرانی که این ویژگی برای آن‌ها فعال شده باشد، یک آیکون ساعت کوچک را در کنار دکمه «پست کردن» در کادر نوشتن پیام جدید مشاهده می‌کنند. هنگامی که کاربران روی این آیکون کلید کنند، گزینه‌ای برای انتخاب یک تاریخ و زمان خاص به آن‌ها ارائه می‌شود که می‌توانند پست خود را براساس آن زمان‌بندی کنند.
در حالی که میلیون‌ها بازاریاب، اینفلوئنسر و رهبر خلاق در سراسر جهان از ویژگی جدید خوشحال خواهند شد، باید اشاره کرد که کاربران لینکدین تاکنون می‌توانستند از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Hootsuite و Buffer این کار را انجام دهند. با این حال، همه از دسترسی این پلتفرم‌ها به حساب‌های لینکدین خود به دلایل حفظ حریم خصوصی راضی نیستند و عملکرد بومی اپلیکیشن‌ها همیشه ترجیح داده شده و راحت‌تر است.
 
در حقیقت این قابلیت بسیار دیر به این شبکه اجتماعی پرکاربرد اضافه شده است که ادعا می‌کند حدود 875 میلیون عضو از سراسر جهان دارد. شرکت‌هایی مانند توییتر و فیسبوک از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.