تلفن همراه

گوشی

November 30, 2022
14:46 چهارشنبه، 9ام آذرماه 1401
کد خبر: 140888

جزئیات مربوط به رم، حافظه‌ ذخیره‌سازی و تراشه شیائومی ۱۳ پرو تأیید شد

رندر جدید شیائومی ۱۳ پرو جزئیات مربوط به میزان رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی و تراشه‌ی به‌کاررفته در آن را تأیید می‌کند.
 
شیائومی تأیید کرد که نسل جدید پرچم‌داران این برند اول دسامبر (دهم آذر) رسماً در چین معرفی خواهند شد. مدل استاندارد این گوشی دستگاهی جمع‌وجور و نسخه‌ی پرو آن بزرگ‌تر خواهد بود. رندرهای فاش‌شده از این دو گوشی نشان می‌دهد طراحی مشابهی خواهند داشت. افشاگری به‌ نام Fenibook که قبل از رونمایی رسمی سری ردمی نوت ۱۲ اطلاعات مهمی از این محصولات به‌اشتراک گذاشته بود، اکنون رندری از شیائومی ۱۳ پرو منتشر کرده است.
 
رندر جدید فاش‌شده از شیائومی ۱۳ پرو این گوشی را در رنگ سبز نمایش می‌دهد. این دستگاه از ماژول دوربین مربعی‌شکل بهره می‌برد که شامل سه دوربین و یک فلش LED است و برند لایکا نیز در آن به‌چشم می‌خورد. روز گذشته، غول فناوری چینی چند تیزر از سری شیائومی ۱۳ منتشر کرد که نشان می‌داد مدل پرو این گوشی‌ها از صفحه‌نمایشی با بریدگی پانچ‌هول و لبه‌های خمیده بهره خواهد برد.
به‌گزارش Gizmochina، طراحی مدل استاندارد شیائومی ۱۳ نیز مشابه مدل پرو آن خواهد بود؛ اما در پنل جلویی آن، شاهد نمایشگر تخت خواهیم بود. انتظار داریم هر دو گوشی مذکور به‌طورپیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه شوند.
 
همان‌طور‌که در تصاویر جدید فاش‌شده از سری شیائومی ۱۳ مشاهده می‌کنید، این دو دستگاه با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهند شد. این شرکت چینی ادعا می‌کند رم LPDDR5X هر دو دستگاه باعث بهبود ۳۳ درصدی عملکردشان خواهد شد و استفاده از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 نیز به بهبود درخورتوجه سرعت آن‌ها کمک خواهد کرد.
ظرفیت باتری سری شیائومی ۱۳ دقیقاً مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود مدل استاندارد این گوشی‌ها با شارژ ۶۷ وات عرضه شود. طبق گزارش‌های اخیر، امکان دارد مدل پرو این دستگاه با شارژ ۱۲۰ وات فروخته شود. شنیده‌ها حاکی از آن است هر دو گوشی مذکور از دوربین سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. در برخی از شایعات، اشاره شده است مدل پرو این پرچم‌داران به حسگر یک‌اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد.
 
ناگفته نماند احتمال دارد در رویداد معرفی سری شیائومی ۱۳ معرفی ایرپادهای جدید این شرکت موسوم به بادز ۴ و ساعت هوشمند Watch S2 را نیز شاهد باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.