تلفن همراه

گوشی

November 30, 2022
15:50 چهارشنبه، 9ام آذرماه 1401
کد خبر: 140892

وان‌پلاس Nord CE 3 با تغییرات ظاهری درخورتوجه درمقایسه‌با مدل قبلی آن معرفی خواهد شد

رندر جدید فاش‌شده از وان‌پلاس Nord CE 3 نشان می‌دهد این گوشی هوشمند ازنظر ظاهری تغییرات زیادی را درمقایسه‌با نسل قبلی خود تجربه خواهد کرد.
وان‌پلاس مشغول‌ کار روی گوشی هوشمند بعدی سری نورد (Nord) است. رندر جدید این دستگاه که انتظار می‌رود با نام Nord CE 3 عرضه شود، با همکاری 91Mobiles و استیو همرستوفر طراحی شده است و اکنون دردسترس ما قرار دارد. اوایل ماه جاری نیز افشاگر معروف، OnLeaks، مشخصات اصلی گوشی مذکور را فاش کرده بود. اگرچه به‌نظر می‌رسد این رندر براساس نمونه‌ی اولیه‌ی دستگاه مذکور طراحی شده‌ است، دید بسیار خوبی از محصولی که باید انتظار داشته باشیم، به ما ارائه می‌دهند.
 
در نگاه اول، رندر جدید وان‌پلاس Nord CE 3 تغییرات درخورتوجه آن را درمقایسه‌با Nord CE 2 نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم گرفته است برای قرار‌دادن دوربین سلفی، از بریدگی پانچ‌هول در گوشی جدید خود استفاده کند. صفحه‌نمایش این دستگاه نیز حاشیه‌های بسیار باریکی دارد که البته ضخامت آن در لبه‌ی پایینی کمی‌ بیشتر است.
 
این محصول فرم‌فکتور جعبه‌ای دارد و دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راست آن قرار دارد. لبه‌ی سمت چپ گوشی نیز میزبان دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و شیار سیم‌کارت است. همچنین، کلید پاور این دستگاه با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است.
 
پنل پشتی وان‌پلاس Nord CE 3 براساس رندرهای فاش‌شده از این محصول، میزبان دو حلقه‌ی نسبتاً بزرگ است که دوربین‌ها را در خود جای داده‌اند. حلقه‌ی بالایی یک دوربین دارد؛ درحالی‌که حلقه‌ی پایینی شامل دو دوربین است و فلش LED نیز بین این دو ناحیه قرار دارد. یک میکروفون در لبه‌ی بالایی دستگاه تعبیه شده است و در لبه‌ی پایینی آن نیز، شاهد بخش مشبک بلندگو و درگاه USB C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هستیم.
 
به‌گزارش Gizmochina، وان‌پلاس Nord CE 3 احتمالاً با نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. گفته می‌شود سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر است. طبق شایعات، این گوشی به سیستم-روی-چیپ (SoC) اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی سفارش دهند. شنید‌ها حاکی از آن است این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره خواهد برد.
 
انتظار می‌رود وان‌پلاس Nord CE 3 در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ به‌عنوان جانشین Nord CE 3 روانه‌ی بازار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.