تلفن همراه

گوشی

December 3, 2022
15:40 شنبه، 12ام آذرماه 1401
کد خبر: 140956

مشخصات سری شیائومی ۱۳ قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

مراسم رونمایی سری شیائومی ۱۳ که ابتدا قرار بود در ۱۰ آذر برگزار شود، به‌تأخیر افتاد و حالا مشخصات مربوط به این مدل قبل‌از معرفی رسمی فاش شده‌ است.
افشاگرانی با نام‌های «ایشان آگاروال» و «Panda is Bald» اطلاعاتی درمورد سری شیائومی 13 که ابتدا قرار بود در 10 آذر برگزار شود اما حالا به تاخیر افتاد در معرض انتشار قرار دادند.
 
بر اساس گزارشات منتشر یافته شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در مدل 128 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت، 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایت و 512 گیگابایتی با رم 12 گیگابایت عرضه خواهند شد. مدل‌های پایه‌ی 128 گیگابایتی این گوشی‌ها از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهند برد درحالی‌که سایر نسخه‌ها به حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شده‌اند. شایان‌ذکر است همه‌ی مدل‌های این دو گوشی از رم LPDDR5X استفاده خواهند کرد.
 
سری شیائومی 13 حداقل در چهار رنگ و همچنین یک نسخه‌ی محدود با رنگ‌بندی و طراحی ویژه عرضه خواهند شد. این دستگاه در رنگ آبی، سبز، مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.
 
به گفته‌ی منابع، شیائومی 13 از دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی با حسگر IMX800 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد. دستگاه مذکور همچنین به یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با حسگر OmniVision OV13B و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با حسگر S5K3K1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد شیائومی 13 معمولی از باتری 4500 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات استفاده خواهد کرد.
 
ازطرف دیگر، انتظارات بصورتی است که شیائومی 13 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 سونی و پشیبانی از لرزش‌گیر اپیتکال تصویر مجهز شود. این گوشی همچنین از یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض JN1 سامسونگ و یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به باتری 4820 میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.