باندپهن

باندپهن ثابت

December 4, 2022
11:08 یکشنبه، 13ام آذرماه 1401
کد خبر: 140977

بیدخام مطرح کرد: لزوم بهسازی سریع شبکه مخابراتی برای خدمت رسانی شایسته به مشتریان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفتگو با برنامه نقطه جوش رادیو تهران با اشاره به لزوم نوسازی شبکه مخابرات کشور به منظور خدمت رسانی شایسته به مشتریان گفت: به منظور تحقق این امر منابع مالی لازم است تا با حمایت از مجموعه مخابرات، حوزه ارتباطات کشور به سمت خدمات مبتنی بر اقتصاد دیجیتال و فیبرنوری حرکت کند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اگر مخابرات نتواند سرویس دهی مناسب و مطلوب داشته باشد، بسیاری از صنایع و کارخانجات تجهیزات مخابراتی با خطر از دست دادن  درآمد خود روبرو می شوند.
وی افزود: اکنون کارخانجات تولید فیبر و کابل سازی با ۲۰درصد ظرفیت کار می کنند و اگر مخابرات نتواند به عنوان بزرگ ترین مشتری این صنایع، سرویس دهی مناسب داشته باشدبسیاری از این کارخانجات با توقف تولید و حتی بیکاری کارکنان مواجه می شوند.
 
وی با بیان اینکه مشتریان هم در حوزه تلفن ثابت و هم دیتا باید پایداری شبکه را احساس کنند ، گفت: عدم وجود منابع مالی لازم برای توسعه بازسازی شبکه و سرقت کابل های مخابراتی از مشکلات موجود است.
 
بیدخام گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان لاوصولی در شرکت داریم، با توجه به تورم و افزایش حقوق پرسنل و میزان زیادی از درآمد صرف منابع انسانی می شود که اگر این منابع تامین نشود، مشکلات مربوط به کارکنان ادامه می یابد.
 
وی گفت: شرکت مخابرات اگر به اینجا رسیده به واسطه زحمات و تلاشهای عزیزان بازنشسته است، برند شرکت مخابرات قدیمی ترین برند ارتباطی کشور است که اگر ارتقا و توسعه پیدا کرده به واسطه این عزیزان بوده و مطالبات قانونی آنها قطع به یقین باید پرداخت شود و هیات مدیره مصوبات خوبی در این زمینه دارد که امیدواریم با تامین منابع لازم این امر محقق شود.
 
بیدخام گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر استخدام ایثارگران شاغل در ارگانها و سازمانها از اهمیت زیادی برخوردار است، و در صورت تامین منابع مالی موردنیاز از سمت دولت این امر محقق می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.