رگولاتوری

December 4, 2022
16:09 یکشنبه، 13ام آذرماه 1401
کد خبر: 140997

دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات استعفا دادند

وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات موافقت کرد و بدین ترتیب شهاب جوانمردی و حسین میرزاپور از رگولاتوری خارج شدند.
nhchn.PNG
براساس خبری که در سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات منتشر شده، وزیر ارتباطات با استعفای دو عضو صاحب‌نظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موافقت کرده است و بدین ترتیب شهاب جوانمردی، مدیرعامل هلدینگ فناپ و حسین میرزاپور، مشاور وزیر در امور بین‌الملل از ترکیب رگولاتوری خارج شدند.
 
ترکیب جدید کمیسیون تنظیم مقررات خرداد ماه امسال از سوی وزیر منصوب شده بودند و اکنون دو عضو این کمیسیون از سمت خود استعفا داده‌اند. هنوز افراد جدیدی برای حضور در این کمیسیون منصوب نشده‌اند.
 
براساس آنچه در سایت رگولاتوری آمده، خروج این دو عضو از کمیسیون تنظیم مقررات به درخواست خود آنها و «به منظور پرهیز از تعارض احتمالی منافع اپراتورها با ماموریت‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات» انجام شده است.
 
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نهاد مقررات‌گذار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که براساس قانون تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد. ریاست این کمیسیون برعهده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.